شروع طرح شهید همت برای ۲ هزار آموزگار بوشهری

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع اجرای طرح شهید همت با هدف ارتقا توانمندی‌های آموزگاران و توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شروع طرح شهید همت برای ۲ هزار آموزگار بوشهری

غلامحسین مهران‌پور در مراسم افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی طرح شهید همت اظهار کرد: در این طرح تلاش می‌شود تا با ارائه روش‌های نوین و کارآمد، زمینه برای آموزش‌های یکسان و متناسب با بهترین روش‌ها و استراتژی در مدارس فراهم شود.

مهران پور با بیان اینکه توانمندسازی معلمان در دوره ابتدایی یک گام مهم در بهبود کیفیت آموزش و پرورش است، افزود: در این کارگاه‌ها، ابزارها و مهارت‌های لازم برای تدریس به دانش‌آموزان در دوره ابتدایی آموزش داده می‌شود.

مهران‌پور یادآور شد: طراحی برنامه‌های درسی مناسب، استفاده از تکنولوژی‌های آموزشی، روش‌های فعال و همکاری و تبادل تجربیات و اطلاعات با دیگر معلمان از طریق عضویت در حلقه‌های علمی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: در این طرح ۲ هزار آموزگار به مدت ۴ هفته و به شیوه حضوری توسط مدرسان منطقه‌ای، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی طرح شهید همت با حضور ۱۴۰ مدرس منطقه‌ای در ۲ قطب به میزبانی شهرستان‌های بوشهر و کنگان برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: علی محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار