قتل فقط به خاطر ٢٠ میلیون تومان

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد فردی که بخاطر طلب ۲۰ میلیون تومانی، دوستش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
قتل فقط به خاطر ٢٠ میلیون تومان

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره قتل و اعلام این خبر به پلیس آگاهی تهران بزرگ، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم این پلیس قرار گرفت و آنان در گام نخست با بررسی صحنه جرم متوجه شدند که مقتول درپی جراحت عمیق در قسمت ران پای چپ و خونریزی شدید فوت کرده است. در ادامه نیز کارآگاهان با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند که مقتول خودش را با پای زخمی به نزدیکی ساختمانی در یکی از محله‌های غرب استان تهران رسانده و محل وارد شدن جراحت با محل مرگ وی متفاوت است.

وی با اشاره به شناسایی یکی از اقوام درجه یک مقتول و دعوت از وی برای انجام تحقیقات در پلیس آگاهی گفت:‌ در جریان این تحقیقات نیز مشخص شد که مقتول تبعه خارجی است و پس از عزیمت به ایران با این عضو خانواده‌اش تماس گرفته و گفت که در یک محل ساکن شده است. اما پس از آن دیگر خبری از وی نشده است. همچنین کارآگاهان متوجه شدند که مقتول با یکی از دوستانش در زمان حضور در کشور مبدا اختلاف داشته است و همین موضوع سبب شک ماموران به این فرد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان پس از تحقیقات از محل حادثه و تطابق تصویر قاتل با دوست مقتول موفق شدند قاتل را شناسایی کنند، اظهار کرد:‌ کارآگاهان در یک عملیات با استفاده از اصل غافلگیری موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتا به ارتکاب قتل معترف شد و گفت که با مقتول بر سر ۲۰ میلیون تومان وجه اختلاف داشته و هر زمان حرف از پرداخت بدهی می‌شد، بین این افراد درگیری ایجاد شده و مقتول به جای پرداخت بدهی او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، تا اینکه یک روز متهم از سوی مقتول به یک مهمانی دعوت شد و دوباره در هنگام خروج از مهمانی بحث طلب مطرح شد، این بار هم این دو نفر با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت متهم یک ضربه چاقو به پای متهم وارد کرد و از صحنه متواری شد.

وی با بیان اینکه متهم تصور نمیکرده که این ضربه منجر به مرگ مقتول شود، گفت: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار