با حضور معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران معارفه شد

تهران (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران و روسای ادارات معاونت پرورشی و تربیتی، مدیر جدید سازمان دانش‌آموزی این استان معارفه شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران معارفه شد

این آیین با حضور سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، حسین سعیدی‌یکتا مدیر سابق سازمان دانش آموزی این استان، عباس میرزایی مدیر جدید سازمان دانش‌آموزی، روسای ادارات معاونت پرورشی استان و کارشناسان سازمان دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد.

در این مراسم عباس میرزایی، به عنوان مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران، معرفی شد و در ادامه سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، این شهرستان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران بیان کرد: به همت و تلاش مجموعه سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، با برگزاری اردوهای پیشتازان و تقویت خبرگزاری پانا در زمره ۳ استان برتر در حوزه فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سطح کشور هستیم.

وی ادامه داد: بُعد فعالیت تشکیلاتی دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است و جذب عمومی‌تر دانش‌آموزان به مجموعه تشکل‌‌های دانش‌آموزی از اهمیت بیشتری برخودار است؛ از همین رو در مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌پرورش شهرستانهای تهران از سازمان دانش‌آموزی حمایت بسیاری شده تا بُعد هویتی در تشکل‌های دانش‌آموزی تقویت شود و جزو یکی از ۵ محوری است که ما از مدارس می‌خواهیم و مطالبه می‌کنیم تا تشکلات آنها فعال شوند و از این جهت اهمیت آن بیشتر می‌شود.

دهنوی در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر از زحمات حسین سعیدی یکتا مدیر سابق سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران، برای عباس میرزایی آرزوی توفیق کرد.

همچنین در این مراسم حسین سعیدی‌یکتا رئیس سابق سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، بیان کرد: اتفاقات خوبی که در سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران رقم خورد، حاصل حمایت‌های خوب معاونت پرورشی و فرهنگی این استان و همکاران کوشای مجموعه سازمان دانش‌آموزی استان است و با نگاه‌های مثبت و جدیدی که به سازمان دانش‌آموزی در حال رخدادن است، قطعا با وجود نیروهای جهادی، مسیر رشد بیشتر نیز مهیا است.

در ادامه عباس میرزایی رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در مراسم معارفه خود گفت: قطعا تمام تلاش ما در تمام مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت در مسیری است تا ما منجر به این شود که یک دانش‌آموز در مسیر اهداف تشکیلات سازمان دانش‌آموزی قرار بگیرد؛ بطوریکه استعدادهای دانش‌آموز کشف شده و در فضای تربیتی مناسب حال یک نوجوان سالم قرار بگیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مرتضی احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار