رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین:

۲۰۰ برنامه فرهنگی در قزوین برگزار می‌شود

قزوین (پانا) - رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، علمی و ورزشی در مدارس و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۷۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰ برنامه فرهنگی در قزوین برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار ابراهیم رسولی فر به مناسبت هفته دانش آموز در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و کودکان غزه، گفت: آرمان فلسطین آزادی قدس شریف است و این مساله مهم قطعا با نقش آفرینی جوانان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و به دست خود فلسطینی‌ها انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: به منظور آشنایی نسل جوان، به ویژه دانش آموزان با جنایت‌های رژیم صهیونیستی پویشی با عنوان "حقوق منهای بشریت" برنامه ریزی شده که دانش آموزان با پاسخ به سوالات مطرح شده با اهداف و نیات شوم دشمنان انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به جنوب کشور است که از امروز با اعزام هشت دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های البرز و آوج آغاز خواهد شد و تا ۱۹ آبان ماه جاری نیز یک هزار دانش آموزان مدارس دخترانه به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، قرائت بیانیه در جایگاه نماز جمعه توسط دانش آموزان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، پویش "حقوق منهای بشریت، طوفان الاقصی"، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، تهیه کلیپ، فایل و دست نوشته در خصوص معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج دانش آموزش خواهد بود.

رسولی فر اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم و اثرگذار در این هفته، برپایی زنگ گفتگو با حضور دانش آموزان است که در این برنامه مسوولان، افراد و شخصیت‌ها از نهاد‌ها و ادارات مختلف با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش در مدارس استان حضور یافته و در قالب جهاد تبیین به سووالات و شبهات دانش آموزان پاسخ می‌دهند.

به گفته وی، دیدار دانش آموزان منتخب و فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیدار با فرمانده سپاه استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان در راستای زنگ گفتگو‌ها برنامه ریزی شده است.

رسولی فر تصریح کرد: امروز معلمان هدایت کننده مسیر رشد و تربیت دانش آموزان هستند و بدون معلم و مربی نمی‌توان بر افکار و ذهن‌های دانش آموزان اثر گذاشت، بنابراین تقاضا داریم که این قشر فرهیخته و تبیین گر ضمن پاسخ به سووالات دانش‌آموزان در راستای تربیت دینی و انقلابی این عزیزان هم گام بردارند.

وی با اشاره به مراسم ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی، خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان ماه که روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده همه اقشار جامعه در این روز و در این پیروزی نقش آفرین داشته اند و از همه اقشار، به ویژه دانش آموزان دعوت می‌کنیم که در این راهپیمایی حضور پیدا کرده تا انزجار و خشم خود را از جنایت‌های آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار