تجلیل از مدال‌آوران المپیاهای علمی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) - آیین تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان، رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان و سایر مسئولان و با حضور بیش از 600 دانش‌آموز دختر و پسر در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدال‌آوران المپیاهای علمی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش

سیدسلمان سیدافقهی، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان در این آیین گفت: انتظار و نیاز ما از نخبگان این است که با خیز جدید علمی و حرکت ابتکاری در راه‌های میان‌بر، قدم بردارند.

سیدافقهی افزود: مادامی که مثل ماهی در دریای عزت کشورمان هستیم شاید قدر عزتی که برای ما وجود دارد را به درستی درک نکنیم.

وی جایگاه نخبگان کنونی در کشور را برجسته خواند و اضافه کرد: اگر به واسطه تحصیل به کشور دیگر بروید به عنوان یک شهروند درجه ۲ به عنوان بخشی از نظام سلطه و مانند چرخ‌دنده‌ای به عنوان جزئی از ماشین کشتار نظام سلطه تبدیل می‌شوید.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان به کشتار روزانه تا ۶۰۰ کودک در غزه اشاره و بیان کرد: داغی که اکنون بر دل امت اسلامی نشسته با قدرت شما و برتری بلامنازع علمی و فناوری که شما خلق می‌کنید مانند عصای موسی(ع) مکر سامری‌ها را دفع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به پیچ تاریخی که کشور در آن قرار دارد و با استفاده از تجربه تاریخ معاصر، ساختن ایران اسلامی را محقق کنید. امیدوارم مدال‌هایی که می‌گیرید منشا اثرات و خیرات برای خودتان و کشورتان باشد.

باشگاه دانش‌پژوهان جوان با تلاش 10 ماهه احیا شد

سیدرضا حسینی، رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان نیز در این آیین با اشاره به احیای دوباره باشگاه دانش‌پژوهان جوان با کمک مسئولان گفت: ۵۰۰ نفر که در این جمع منتخب حضور دارید از بین حدود ۱۱۲ هزار نفر از سراسر کشور انتخاب شده‌اید و لازم است قدردان تلاش خود، خانواده‌ و سایر افراد موثر در این موفقیت باشید.

وی با بیان اینکه 10 ماه تلاش کردیم که یک خانواده بسازیم، افزود: با کمک همه مسئولین و خود شما المپیادی‌ها این خانه دوباره احیا شد و شما باید به خودتان افتخار کنید و قدردان تمام مردم این مرز و بوم باشید که امروز در این جایگاه هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار