روادید تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران صادر نشد

تهران‌(پانا) - لهستان روادید زنان هاکی روی یخ جهت حضور در رقابت‌های جهانی را صادر نکرد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روادید تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران صادر نشد

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران پس از درخشش در آسیایی و کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی، برای شرکت در مسابقات توسعه هاکی زنان قهرمانی جهان انتخاب و دعوت شد تا آبان ماه در لهستان همراه با تیم‌های ایرلند، کلمبیا، آرژانتین در این مسابقات شرکت کند.

بدین منظور تیم ملی هاکی روی یخ زنان برای حضور پرقدرت در لهستان تمام تلاش خودش را به کار گرفت و بعد از مساعدت مالی وزیر ورزش (پرداخت هزینه بلیط) و جذب حامی مالی از یک ماه پیش بلیط پرواز تهیه و تمام هزینه‌های سفر بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد تا در این خصوص دغدغه‌ای باقی نماند اما متاسفانه لهستان از صدور ویزای زنان هاکی باز ایران خودداری کرد.

با توجه به اینکه مسئولان ورزشی لهستان به ضرورت حضور ایران در این مسابقات تاکید دارند، در صورت عدم اعزام تیم ملی هاکی روی یخ ایران امکان دارد به طور کلی این مسابقات لغو شود.

مسئولان وزارت ورزش، وزارت امور خارجه، انجمن هاکی روی یخ، فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و همچنین خود ورزشکاران در تلاش برای حل مشکل ویزا هستند.

از آنجا که از یک ماه پیش تمام هزینه‌های سفر از جمله بلیط پرواز، اسکان و... پرداخت شده است و با توجه به غیر قابل برگشت بودن این هزینه‌ها، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان ۱۵ میلیارد ریال ضرر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار