اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره برگزاری آزمون اصلح‌

تهران (پانا) - دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای الزامات برگزاری آزمون اصلح متقاضیان و مهارت‌آموزان ‌(مهارت‌آموزان ماده 28) 1401 و افراد جامانده از سنوات قبل را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره برگزاری آزمون اصلح‌

‌در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع متقاضیان و مهارت‌آموزان گرامی جهت شرکت در آزمون اصلح نیروهای استخدامی (مهارت‌آموزان ماده 28) 1401 و افراد جامانده از سنوات قبل می‌رساند که آزمون در تاریخ مقرر (روز پنج‌شنبه 1402/08/04 رأس ساعت 9 صبح) برگزار می‌شود. لذا رعایت موارد ذیل برای کلیه مهارت‌آموزان شرکت‌کننده الزامی است:

1- کلیه مهارت‌آموزان موظف هستند در روز برگزاری آزمون، کارت ملی یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

2- حضور به‌موقع داوطلب (حداقل نیم ساعت قبل از آزمون) طبق زمانبندی مندرج در کارت آزمون ضروری است.

3- بر اساس زمانبندی انجام‌شده، کارت ورود به جلسه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/08/01 از سامانه هدف، قابل دریافت بوده است.

4- از آوردن گوشی همراه، لب‌تاپ و هرگونه وسیله الکترونیکی خودداری کنید.

5- افراد چپ‌دست، معلول و دارای ویژگی­‌های خاص توجه کنند که یک روز قبل از برگزاری آزمون، حوزه امتحانی را از شرایط جسمی خود مطلع کنند.

6- چنانچه مهارت‌آموزی در آزمون، مرتکب تخلفی شود که برابر آیین‌نامه محرز شود، تخلف صورت‌جلسه شده و از آزمون محروم خواهد شد.

7- افرادی که برای بار سوم در آزمون مربوطه شرکت می‌کنند، مطلع باشند در صورت عدم قبولی از شرکت مجدد آن‌ها در آزمون‌های آتی ممانعت به عمل خواهد آمد.»

آزمون اصلح فرهنگیان به‌عنوان یک آزمون ورودی برای ورود به مدارس و شروع تدریس در مدارس مختلف آموزش و پرورش مشخص شده است و داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی نشوند مجاز به تدریس در مدارس نخواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار