پویش طوفان آب در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شد

کوهرنگ (پانا) - همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونستی به مردم بی دفاع فلسطین دانش‌آموزان کوهرنگی با هدف اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پویش طوفان آب را برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش طوفان آب در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شد

در ویژه برنامه‌ای که به همین مناسبت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی امام جمعه شهرستان کوهرنگ، حجت الاسلام و المسلمین حسین طاهری نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا، سوگل غیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، علی بدری فرمانده بسیج دانش آموزن، جمعی از کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان کوهرنگ در دبستان سمیه شهر چلگرد برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی امام جمعه شهرستان ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در بستن آب به روی مردم غزه، یک جنایت جنگی است، نسل جدید را نسل ادامه دهنده آرمان‌های انقلاب در دفاع از مردم فلسطین و مروج فرهنگ مقاومت دانست.

همچنین سوگل غیبی حاجیور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ضمن ابراز همبستگی با مردم و کودکان غزه در خصوص پویش طوفان آب گفت: در این پویش هریک از دانش‌آموزان برای همدردی با بچه‌های فلسطین، یک بطری آب معدنی تهیه کردند و همراه خود به مدرسه آوردند. پس از جمع‌آوری این بطری‌ها توسط مدیران مدارس، برای بچه‌های فلسطینی از طریق سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌شود.

در پایان این برنامه دانش آموزان دبستان سمیه چلگرد با اهدای یک بطری آب، دلنوشته و نقاشی‌های خود با کودکان و دانش آموزان مظلوم فلسطینی ابراز همدردی کردند.

دانش آموز خبرنگار پانا: ندا قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار