رونمایی از کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی »در رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - مؤلف کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی » در مراسم رونمایی این کتاب گفت موضوع این کتاب، مدیریت کلان در ورزش ایران است که به تاریخچه بعضی از رشته‌های مختص ایران و ورزش در دوره‌های مختلف تاریخی تا به امروز می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی »در رباط‌کریم

مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی با حضور مسئولین و دبیران تربیت‌بدنی به همت واحد تربیت‌بدنی و پژوهش اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

حسن عزیزی، مؤلف کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» با نگاهی به مدیریت کلان در ورزش ایران در گفت‌و‌گو با پانا در بیان روزمه خود عنوان کرد: «دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی هستم. یک سال قبل کتابی را تحت عنوان یک سو فوتبال، یک سو دنیا را تألیف کردم. امسال نیز با همکاری سمیرا کاظمی‌فرد کتاب مدیریت کلان در ورزش ایران را گردآوری و تألیف کردیم.»

وی در ادامه با اشاره به پیش‌گفتار کتاب خود عنوان کرد: «پیش‌گفتار کتاب توسط جواد خیابانی کارشناس، گزارشگر فوتبال و مستندساز ورزشی نوشته شده است. همچنین با محمد‌رضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی و مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک مصاحبه شده و در بخش چهارم کتاب چاپ شده است.»

مولف این کتاب در ادامه موضوع کتاب را اینگونه تشریح کرد: «کتاب حاضر به طور خلاصه به تعاریف مدیریت پرداخته و از دیگر مزیت آن دسترسی به دو بخش مجزای مدیریت؛ مطالب مربوط به رفتار سازمانی و منابع انسانی برای علاقمندان است.»

عزیزی، نقطه عطف کتاب خود را بخش چهارم خواند و در ادامه اذعان کرد: «نقطه عطف کتاب فصل چهارم یعنی مدیریت کلان در ورزش ایران است که به تاریخچه بعضی از رشته‌های مختص ایران و ورزش در دوره‌های مختلف تاریخی تا به امروز را در اختیار علاقمندان قرار داده است.»

وی در ادامه سرفصل های کتاب«مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» را اینگونه عنوان کرد: «از سرفصل های کتاب حاضر می توان به رفتار سازمانی، شخصیت، انگیزشی، تئوری‌های یادگیری، نگرش، ارزش، رهبری، منابع انسانی و ...اشاره کرد.»

عزیزی تصریح کرد: «کتاب حاضر برای علاقه‌مندان رشته مدیریت و دانشجویان و اساتید دانشگاهی پیشنهاد می شود. به امید آنکه در راه علم و پیشرفت کشور مفید واقع شده باشیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار