معاون استاندار قم مطرح کرد

ضرورت احداث مدارس و مساجد جدید در کنار هم

قم (پانا) - معاون امور فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار قم بر همجواری مدارس و مساجد در محله‌های جدید و نوساز قم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت احداث مدارس و مساجد جدید در کنار هم

ابوالقاسم مقیمی، معاون امور فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار قم در مراسم افتتاحیه مدرسه خیّری 12 کلاسه حاج علی ایزدیان در منطقه پردیسان قم، اظهار کرد: باید از خیرین مدرسه ساز در استان که مجاهدانه در این امر خیر در صحنه هستند تقدیر و تشکر کرد، ضمن آن که از این عزیزان درخواست داریم که به ساخت فضاهای ورزشی در کنار مدارس نیز همت گمارند.

معاون استاندار قم افزود: اهمیت خودگردان شدن مدارس برای اداره بهتر و جبران هزینه ها بر کسی پوشیده نیست.

مقیمی همچنین پیشنهاد ساخت همجوار مدارس و مساجد را در محله های جدید و نوساز قم مطرح کرد و گفت: این امر می تواند ارتباط وثیق تر کانون های فرهنگی مساجد و مدارس و کاهش مشکلات اجتماعی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تربیت نسل مقاوم، پیشرو، ممتاز و انقلابی در کشور، نیازمند توجه بیشتر حاکمیت به حوزه آموزش و پرورش است ابراز امیدواری کرد که مدارس کشور بویژه مدارس خیّرساز بتوانند همچون گذشته، الگوهایی مانند زین الدین ها و حیدریان ها تربیت کنند و به جامعه اسلامی تحویل دهند.

معاون استاندار قم با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی عنوان کرد: پیدایش و تداوم مقاومت اسلامی در فلسطین، نتیجه درس های تربیتی و نَفَس حقّ حضرت امام راحل (ره) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار