رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به‌روز در ماموریت‌های پلیس

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به روزرسانی تجهیزات و بهره‌گیری از فناوری‌های روز و علم یک ضرورت است، گفت امید است که هر چه زودتر سامانه‌ها و تجهیزات به‌روز در ماموریت‌های پلیس استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به‌روز در ماموریت‌های پلیس

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه ایپاس با بیان اینکه آنچه که امروز به عنوان دسترنج دانشمندان و محققان کشورمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده باعث افتخار است، اظهار کرد: امروز با تکیه بر دانش داخلی و اعتماد به جوانان کشورمان توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات سیستم‌های امنیتی و خلاءهایی که در پلیس وجود داشت را برطرف کنند تا توفیق بیشتری در ماموریت‌ها به دست بیاوریم.

سردار محمدیان با تاکید بر اینکه به روزرسانی تجهیزات و بهره‌گیری از فناوری‌های روز و علم یک ضرورت است، گفت: امیدواریم هر چه زوددتر از این سامانه‌ها و تجهیزات به صورت در ماموریت‌های پلیس استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های جدید باعث افزایش قدرت آن در ماموریت‌های مختلف خواهد شد.

بازدید ۷۰ دیپلمات از نمایشگاه ایپاس

سردار مجید کریمی، رئیس پلیس بین‌الملل فراجا در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه ایپاس با اشاره به بازدید بیش از ۷۰ سفیر، کاردار، دبیرات سفارتخانه و وابسته نظامی از این‌نمایشگاه اظهار کرد: نسبت به سال‌های قبل حضور دیپلمات‌ها در این نمایشگاه پررنگ‌تر بود و شاهد حضور آن‌ها در این نمایشگاه هستیم.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با بیان اینکه توسعه روابط خارجی یکی از اولویت‌های فرماندهی انتطامی کشور است، گفت: در ۷ ماهه امسال ارتباط بسیار نزدیکی با کشورهای منطقه داشتیم و یادداشت تفاهم‌نامه‌هایی برای خرید تجهیزات، آموزش و انتقال تجربیات در حوزه‌های مختلف به امضا رسیده است.

سردار کریمی گفت: همکاری با شرکت دانش‌بنیان از دیگر اولویت‌های ما است و این نمایشگاه زمینه‌ای برای ارتباط با این شرکت‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار