انهدام باند سارقان حرفه‌ای خانه‌های تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای که به خانه‌های شهروندان در مرکز تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان حرفه‌ای خانه‌های تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از شکات پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در طرح شکایت پرونده گفت، جهت جراحی فرزندم با خانواده در بیمارستان بودیم، در این میان دخترم به منزل مراجعه که متوجه تخریب درب ورودی و به هم ریختگی اثاثیه داخل منزل شد. متعاقباً بعد از اطلاع رسانی فرزندم، به منزل مراجعه، متوجه سرقت حدود 75 گرم طلا، 5 میلیون تومان وجه نقد و غیره به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال شدم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد 2 مرد در ساعات پایانی شب به خانه‌های شهروندان مراجعه و با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با خودروی خود متواری شد‌ه‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند.

سردار گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های علمی مخفیگاه‌های این 2 مرد را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 5 فقره سرقت از خانه‌‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه‌های متهمان اموال مسروقه کشف شد و تحقیقات بیشتر نشان می‌داد، متهمان سابقه سرقت دارند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه خودرو‌های سارقان نیز کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار