نویسندگان کودک با «مداد خیال» می‌نویسند

تهران (پانا) - کتابخانه دکتر شهیدی با سلسله نشست‌های ادبی «مدادخیال» میزبان کلرژوبرت و نویسندگان مطرح کودک و نوجوان است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نویسندگان کودک با «مداد خیال» می‌نویسند

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8، «مداد خیال» عنوان نشست ادبی است که در کتابخانه دکتر شهیدی و به منظور خلق داستان‌های کودک در زمینه نویسندگی با حضور سرکار خانم کلر ژوبرت برگزار می شود.
این برنامه با هدف کشف استعدادهای نهفته و پرورش خلاقیت در نویسندگان کودک و نوجوان ، افزایش مهارتهای نوشتن و در نهایت خلق داستان برای کودکان با مشارکت کانون ادبی مداد خیال طراحی شده است.

کلرژوبرت نویسنده فرانسوی الاصل مربی و راهبر حاضر در نشست مداد خیال، کارشناس علوم تربیتی و کارشناس ارشد ادبیات کودکان است ، او مهارت خاصی در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارد و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی را به زبان ساده و روان برای کودکان بیان می کند. از جمله آثار ایشان می توان به مجموع 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی، مجموعه شکر خدا، لینالونا، سوال موموکی، هزار بوسه پرپری و دو داستان دیگر و آرزوی زنبورک اشاره کرد.

نشست ادبی"مداد خیال" با حضور اعضای کانون نویسندگان کتاب کودک پنج شنبه‌های هر هفته ساعت9 الی 12 در خانه موزه و کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

والدین علاقه مند به شرکت فرزندانشان در این برنامه می توانند به کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، گلبرگ غربی، میدان 58 مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77913098 تماس بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار