دو پروژه ورزشی و فرهنگی در گلوگاه افتتاح شد

گلوگاه (پانا) - در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، زمین چمن مصنوعی روباز دبیرستان امام صادق (ع) و سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی و تربیتی شهید غلامعلی کلبادی نژاد شهرستان گلوگاه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دو پروژه ورزشی و فرهنگی در گلوگاه افتتاح شد

در آیین افتتاح دو پروژه ورزشی در گلوگاه، مدیرکل نوسازی مدارس استان، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، فرماندار شهرستان گلوگاه و جمعی از مسئولان شهرستانی، خیران و خانواده های شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

برای ساخت زمین چمن مصنوعی ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و برای تجهیز سالن آمفی تئاتر کانون نزدیک به ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شرق مازندران در حوزه زیرساخت‌ها از محرومیت برخوردار است و طی رایزنی با دولت منابع خوبی برای حل این مشکلات جذب شده است.

غلامرضا شریعتی عنوان کرد: در بحث رتبه بندی تمام تلاش ما این است که همه فرهنگیان از اجرای آن رضایت داشته باشند؛ وی همچنین مشارکت فرهنگیان در عرصه های مختلف کشور را خواستار شد.

مهدی استادیان، مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران نیز در سخنان کوتاهی از تلاش های خیران شهرستان و خارج از شهرستان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی تقدیر کرد و موفقیت های به دست آمده در شهرستان را نتیجه همفکری جامعه آموزش و پرورش دانست.

فرماندار شهرستان گلوگاه نیز در سخنانی توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان و توسعه فرهنگ پژوهش و نخبه پروری را از دغدغه های شورای آموزش و پرورش دانست.

مهدی داودی از تلاش برای استقرار پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان با وجود مشکلات فراوان از قبیل نبود ساختمان مناسب گفت؛ وی همچنین حضور گروه های جهادی برون شهرستانی را در روستاهای بالادست از دیگر اقدامات شورا و فرمانداری شهرستان دانست.

اسماعیل روحی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از تلاش مسئولان و خیران برای ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی در شهرستان، مولدسازی سرمایه ها، نشست با شوراها و دهیاری ها و جذب اعتبار ۴۵۰ میلیون تومانی برای مدارس، بهسازی و شاداب سازی مدارس با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی، جذب کمک خیران با اعتبار بالای ۴۰۰ میلیون تومان و تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس را بخشی از فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان به شمار آورد.

اجرای گروه سرود دختران مهدوی و اجرای تکنوازی توسط دانش آموزی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

خبرنگار: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار