رئیس اداره تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش البرز:

چهارمین رویداد ملی عصر امید در البرز برگزار می‌شود

کرج (پانا) - رئیس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز از حضور آموزش و پرورش البرزدر چهارمین رویداد ملی عصر امید به میزبانی کرج خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین رویداد ملی عصر امید در البرز برگزار می‌شود

مجید جعفری، رئیس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: چهارمین رویداد ملی عصر امید در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با هدف معرفی قابلیت‌های موجود در این زمینه و آخرین دستاوردهای علوم مرتبط، افزایش آگاهی و بینش عمومی نسبت به این شاخه علمی و فناوری‌های مربوطه و نیز توسعه بسترهای تعامل و همکاری سازنده با ارگان‌های متولی فناوری، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان البرز نیز با حضور دانش آموزان و همکاران سرآمد و فعال در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در این نمایشگاه و رویداد ملی به معرفی آثار و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

جعفری تصریح کرد: در این رویداد دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، نهادهای دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، صنایع و موسسات، طرح‌های فناورانه خود را در قالب "چالش فناوری" و حضور در نمایشگاه تخصصی با بیش از ۲۰۰ غرفه، به معرض نمایش می‌گذارند.

قابل ذکر است این رویداد ملی با حضور ایده پردازان، مخترعان جوان، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی شاخص کشور از ۲۴ الی ۲۵ مهر ماه، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می شود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار