صهیونیست‌ها بار دیگر مناطق مسکونی غزه را بمباران کردند

تهران (پانا) - با ورود عملیات طوفان الاقصی به هشتمین روز خود و در ادامه درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی، صهیونیست‌ها بار دیگر چندین منطقه مسکونی در نوار غزه را بمباران کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صهیونیست‌ها بار دیگر مناطق مسکونی غزه را بمباران کردند

به گزارش ایرنا، جنگنده - بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی لحضاتی قبل ساختمان‌های مسکونی در «حی الشیخ» واقع در غرب غزه را هدف قرار دادند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که صهیونیست‌ها در حملات جدید خود غرب خان یونس واقع در جنوب غزه را نیز بمباران کردند.

بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی برج های الندی، الصفطاوی و العطاطره در شمال نوار غزه را نیز بمباران کردند.

برخی منابع خبری همچنین از بمباران اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه توسط جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز سواحل دریای غزه را گلوله باران کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که بمب افکن های دشمن صهیونیستی منزل خانواده الاغا در مقابل مسجد سقا در خان یونس را هدف قرار دادن که در اثر آن چند نفر مجروح شدند.

صهیونیست‌ها همچنین مناطق مرکزی و شمالی نوار غزه را بمباران کردند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به هشتمین روز خود و کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب‌افکن‌های رژیم اسرائیل به طور جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می‌کنند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در شنبه گذشته (۱۵ مهرماه) تاکنون در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی یکهزار و ۹۰۰ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن به شهادت رسیده اند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار