عباس رحیمی*

با افتخار خبرنگاران قدرتمند پانا هستیم

رویداد ملی آموزشی خبرنگاران دانش‌آموز دختر پانا کشور با حضور تمام استان‌های کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران به مدت ۴ روز با شعار «اینجا مرکز عالم است » برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
با افتخار خبرنگاران قدرتمند پانا هستیم

نمیدانم چه کسی این اسم را انتخاب کرده است، ولی دقیق‌تر از این کلمه نمی‌شد اردوی ملی پانا را توصیف کرد در واقع اینجا مرکز عالم بود و آینده برای ماست.

شهرستان‌های استان تهران همیشه پرچمدار و قدرتمند در سازمان دانش‌آموزی و به‌خصوص در خبرگزاری پانا فعالیت کرده است و این‌بار با ۲۱ دانش‌آموز دختر، به نمایندگی از دریایی از دانش‌آموز خبرنگاران از ۲۱ منطقه این استان در اردوی ملی حاضر شدند.

حس و حالم پس از حضور در اردو قابل وصف نیست و حالا در ساعات پایانی ناراحتم از تمام شدن این فرصت درجه یک ولی خوشحالم که فردی کوچک در جمع بزرگ سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران هستم.

روز اول در ابتدای ورود با برخورد گرم در اردوگاه شهید باهنر مواجه شدیم و با شور و شوق به پیشواز افتتاحیه رفتیم و با شنیدن سرود زیبای پانا از شدت لذت اشک در چشمانم حلقه زد و خداروشکر کردم که این شانس را به من داد.

قلم در دستان ما خبرنگاران پانا مثل شمشیر در دستان رزمنده‌ها است و ما اینجاییم تا تیغ شمشیر خود را تیزتر کنیم تا بتوانیم مطالبه‌گر و حق‌طلب باشیم و در این راه خود را فدا خواهیم کرد.

دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران بار دیگر ثابت کردند که در کشور بهترین‌ هستند و فاصله‌ای ایجاد کرده‌اند که قابل باور نیست و سازمان دانش‌آموزی کشور در دستان شهرستان‌های استان تهران است.

پایان اردو کاملا مثل یک تراژدی غمگین است که هیچکس دل رفتن ندارد ولی باید رفت ، جنگید و ساخت تا ثابت کنیم همیشه عاشق پانا هستیم و برای این عشق مثل فرهاد اگر نیاز باشد کوه هم خواهیم کند و در پایان از سازمان دانش‌آموزی و پانا برای این لطف بزرگ ممنونم.

*رابط خبرگزاری پانا و مربی سازمان دانش‌آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار