وزیر آموزش و پرورش:

ماموریت دانش‌آموزخبرنگاران دفاع از انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت ماموریت دانش‌آموزخبرنگاران دفاع از ثمره خون شهدا و آرمان‌های امام(ره) یعنی انقلاب اسلامی است که هرکسی به اقتضای موقعیت خود باید این تکلیف را انجام دهد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت دانش‌آموزخبرنگاران دفاع از انقلاب اسلامی است

رضامراد صحرایی که به صورت ویدیوکنفرانس در بین دانش‌آموزان اردوی ملی خبرنگاری حاضر شد، اظهار کرد: شما یک ماموریت مهم دارید؛ نور تاباندن به جاهایی که تاریک است. شما باید حقیقت را به تشنگان حقیقت برسانید.

صحرایی در ادامه خبرنگاری را یک تخصص دانست و گفت: اگر کسی این علم را در کودکی بیاموزد در بزرگسالی از قدرت تشخیص بالایی برخودار خواهد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همه ما یک ماموریت مهم داریم، این ماموریت دفاع از ثمره خون شهدا و آرمان‌های امام(ره) یعنی انقلاب اسلامی است که هرکسی به اقتضای موقعیت خود باید این تکلیف را انجام دهد. گاهی اوقات انعکاس یک خبر خوب، اطلاع رسانی یک موفقیت و روشنگری یعنی دفاع از انقلاب اسلامی. ان‌شالله همگی بتوانیم این کار را به خوبی انجام دهیم.

صحرایی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت پرورشی و سازمان دانش‌آموزی و مجموعه مدیریتی خبرگزاری پانا برای برگزاری این اردو بسیار زحمت کشیدند، جا دارد از تمامی عزیزانی که زحمت کشیدند تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار