استقبال از«آلفا و ربات نابودگر»با طعم بستنی توت فرنگی

تهران (پانا) - کارگردان «آلفا و ربات نابودگر» می گوید فیلم های کودک و نوجوان توانسته است اکران موفقی داشته باشد و مخاطبان اصفهانی را به دنیای جذاب و خلاقانه‌ای ببرد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از«آلفا و ربات نابودگر»با طعم بستنی توت فرنگی

تازه‌ترین اثر شهرام قدیری به عنوان یک ماجراجویی کودکانه و علمی-تخیلی، با یک داستان جذاب و شخصیت‌هایی فرهنگی و مهارت‌های فنی فراوان، در اصفهان جلب توجه کرده است. از لحظه ورود به سالن تا پایان فیلم، تماشاگران در معرض شگفتی‌ها و هیجان‌های بی‌پایانی قرار گرفتند.

قدیری می گوید:« فیلم آلفا و ربات نابودگر به تماشاگران اصفهانی فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با عالم جدیدی از تکنولوژی و علم ارائه داد.»

وی درباره موضوع کلی فیلم افزود:« داستان در یک دنیای پر از ربات‌ها و تکنولوژی پیشرفته اتفاق می‌افتد و شاهد ماجراجویی‌های جسورانه یک گروه از کودکان و نوجوانان در مقابل ربات‌های نابودگر هوش مصنوعی هستیم.»

وی ادامه داد:« نمایش این فیلم در سینماهای اصفهان با استقبال بی‌نظیری همراه بود. تماشاگران از ترکیب عناصری همچون اکشن،ماجراجویی، دوستی، و پیام‌های تربیتی لذت می برند. فیلم آلفا و ربات نابودگر به عنوان یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها و نیز مخاطبان جوان به شمار می‌رود.»

وی درباره یکی از عجیب ترین اتفاقات جشنواره گفت:« در حین اکران چراغ ها روشن شد و بستنی بین بچه ها پخش شد، اکثراً نگران شدیم که وقفه بین فیلم افتاده است اما وقتی اشتیاق بچه ها را دیدیم که با شور و هیجان می گویند برق هارا خاموش کنید تا ادامه فیلم را ببینیم انگیزه دو چندانی گرفتیم.»

وی در پایان گفت:« از انقلابیهای تکنولوژیک گرفته تا مناظر خیره‌کننده و شخصیت‌های جذاب، این فیلم موفق به ایجاد تجربه‌ای تفریحی و آموزشی برای تماشاگران اصفهانی شد. به نظر می‌رسد که "آلفا و ربات نابودگر" به عنوان یکی از مهمترین اثار سینمای کودکانه و نوجوانان این سال برای اکران در کشور به حساب می‌آید.»

خبرنگار دانش آموز: فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار