وزیر ورزش و جوانان:

تداوم توسعه و ارتقای ورزش ووشو در زنجان نیازمند برنامه‌ریزی و توجه ویژه است

زنجان (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استان زنجان به‌عنوان یکی از خاستگاه‌های رشته ورزشی ووشو درکشور است، گفت باید در راستای توسعه و ارتقای این رشته در استان برنامه‌ریزی و توجه بیشتری صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تداوم توسعه و ارتقای ورزش ووشو در زنجان نیازمند برنامه‌ریزی و توجه ویژه است

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان طی نشست صمیمی با دختران خبرگزاری پانا در پاسخ به سوال خبرنگار دانش‌آموز زنجان در خصوص وضعیت رشته ووشو در زنجان، با بیان اینکه ووشو، رشته‌ای است ملی که موفقیت‌های زیادی برای ورزش ایران به ارمغان آورده، گفت: استان زنجان یکی از استان‌های سرآمد در ووشو است که در گذشته و حال، ورزشکاران و قهرمانان بزرگی به عرصه‌ ورزش معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید رشته ووشو در این استان مورد توجه ویژه قرار بگیرد، افزود: در حال حاضر سالن اختصاصی ووشو در زنجان وجود دارد که مورد استفاده ورزشکاران است و اختصاص سالن مخصوص بانوان مساله‌ای قابل بررسی در سطح وزارت و فدراسیون است.

هاشمی در ادامه به تعلیق عملکرد فدراسیون ورزش‌های بادبانی و ورزش‌های آبی و ساحلی اشاره کرد و گفت: این دو فدراسیون هنوز منحل نشده‌اند، ولی دستور بررسی داده‌ شده که اگر این دو فدراسیون مشکلی از ورزش کشور را حل نکنند منحل خواهند شد.

گفتنی است، اولین اردوی ملی دانش‌آموز خبرنگاران دختر خبرگزاری پانا با حضور مسئولان کشوری و اعضای هیات دولت از ۱۷ تا ۲۰مهرماه در اردوگاه شهیدباهنر تهران درحال برگزاری است.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا منصوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار