نامدار صداقت:

خبرگزاری پانا مجموعه‌ای در تعامل و نزدیک به آموزش و پرورش است

کرمان (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در جلسه رابطین خبرگزاری پانا در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت خبرگزاری پانا مجموعه‌ای در تعامل و نزدیک به آموزش‌ و پرورش است وخبرنگاران پانا نباید توجیهگر باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا مجموعه‌ای در تعامل و نزدیک به آموزش و پرورش است

نامدار صداقت گفت: مزیت مهم آموزش و پرورش جامعه هدف وسیعی است که می‌توان از کمیت زیاد ان به سمت کیفیت بالا رسید.

وی افزود: باید دانش اموزان را به نوشتن مطالب زیبا ترغیب کنیم و استفاده از انشا های دانش اموزان و معرفی دانش اموزان نویسنده میتواند یکی از عوامل بسیار موثر در رشد باورهای انها باشد.

صداقت گفت: تخیل مقدمه ی تعقل است انشا اوج تخیل است و با بها دادن به انشاء دانش اموزان نهضت عظیمی برای تعقل آنها راه می افتد.

وی در ادامه تاکید کرد: باید زحمات معلمان زحمتکش و فدا کار در اخبار دیده شود تا همگان پی به این همه ایثار واز خودگذشتگی ببرند.

صداقت گفت: سند تحول بنیادین را کامل مطالعه کنید سندی بی نظیر و فوق العاده است و به عنوان خبرنگار باید قله را نمایش دهید که با نمایش قله دامنه هم دیده میشود و توجه داشته باشید مدرسه قله ی آموزش و پرورش است.

وی در ادامه گفت: اقدامات امید بخش در حوزه ی آموزش و پرورش باید نمایش داده شود.

وی گفت: چرا مردم نا نباید از احوال مهلمان کوچ رو خبر دار شوند یا همگان بدانند حدود ۱۰۰۰ معلم داریم که تک دانش اموزی کار میکنند این زحمات باید به اطلاع مردم برسد.

صداقت گفت: ما در وسط یک معرکه ی تمام عیار هستیم در وسط میدان پر تنش هستیم پس باید امادگی هر نوع حمله در فضای مجازی را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار