معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل از طریق توسعه مشارکت‌های بین بخشی محقق می شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز در بازدید از فعالیت های اداره سوادآموزی ناحیه 2 کرج و فردیس گفت تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل از طریق گسترش تعامل و توسعه مشارکت‌های بین بخشی محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل از طریق توسعه مشارکت‌های بین بخشی محقق می شود

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به طرح ها و برنامه های حوزه سوادآموزی در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: هدف از بازدیدهای دوره ای، انتقال تجربه و تعیین اهداف سوادآموزی در هر منطقه است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی براساس زیست بوم و توسعه همکاری ها با همه افراد و دستگاه های موثر در پیشبرد اهداف، تصریح کرد: تحقق حجم ابلاغی 1120 نفر سوادآموز در ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت ها است و نیروی انسانی مورد نیاز آموزش افراد بی سواد و کم سواد منطقه بایستی از طریق خیرین سوادیار، نیروهای جهادی، همکاران فرهنگی و بازنشسته و ... تامین شود.

معاون سوادآموزی استان بر برگزاری منظم جلسات بهبود کیفیت، ستاد امتحانات و شورای پشتیبانی سوادآموزی تاکید و اظهار کرد: تبدیل ظرفیت های بالقوه شهرستان به بالفعل از طریق گسترش تعامل و توسعه مشارکت های بین بخشی محقق می شود.

عسگرپور، توانمندسازی نیروی انسانی فعال در حوزه سوادآموزی را مهم دانست و افزود: لازمه تحقق اهداف کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی برگزاری دوره های توانمندسازی آموزش دهندگان، مسئولین سوادآموزی و عوامل اجرایی برگزاری امتحانات با دعوت از اساتید باتجربه است.

در این بازدید وضعیت منطقه در حوزه های مختلف سوادآموزی از جمله تبلیغ و ترویج، مشارکت های بین بخشی، سامانه سوادآموزی، برگزاری امتحانات پایانی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار