مدیر کل آموزش و پرورش قم:

دانش‌آموزان خود را برای نقش‌آفرینی در جبهه حق آماده سازند

فلسطینیان به مرزهای پیروزی خود نزدیک شده‌اند

قم (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت دانش‌آموزان خود را برای جلودار بودن و هدایتگری جامعه آماده سازند زیرا هر چه جبهه حق گسترده می‌شود، به افراد باسواد، فرهیخته، مقید و مفید بیشتری نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خود را برای نقش‌آفرینی در جبهه حق آماده سازند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم نواخته شدن زنگ همبستگی با دانش آموزان فلسطینی که امروز در دبیرستان حضرت معصومه(س) ناحیه 3 برگزار شد، اظهار کرد: 75 سال است که رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین فلسطین را اشغال و ساکنان آن را در کشورهای دنیا سرگردان کرده است.

وی افزود: اشغالگری این رژیم کودک کش بحدی ظالمانه است که اعمال ننگینش با هیچ فطرت خداجویی سازگاری ندارد و قابل توجیه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش قم یادآور شد: رژیم عربستان 8 سال با مردم مظلوم یمن جنگید و نتوانست به هیچ هدفی دست یابد چون مردم یمن اهل حرف حق بودند و انگیزه الهی برای پیروزی داشتند و هیچ کسی را یارای مقابله با حق و حقیقت نیست.

وی با اشاره به پیروزی ها و دستاوردهای عملیات اخیر طوفان الاقصی ادامه داد: فلسطین به مراحل نهایی پیروزی خود نزدیک می شود و همه ما می بینیم که نوع حملات رزمندگان فلسطینی و غافلگیری دشمن بحدی که فرمانده صهیونیستی را در خواب دستگیر می کنند، الگوی مقاومت اسلامی ایران است که در فلسطین اجرا می شود.

رحیمی تصریح کرد: دستاورد دوران دفاع مقدس و مقاومت هشت ساله رزمندگان اسلام این بود که امروز، بجای اینکه دشمن صهیونیستی بخواهد ما را تهدید کند، جبهه مقاومت به پشت مرزهای این رژیم غاصب رسیده است؛ حتی هنگامی که پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق از سوی ایران منهدم شد، آن همه کبکبه و دبدبه آمریکا فروریخت و زمانی هم نیروهای متجاوز آمریکایی بدست دلاورمردان و بسیج و سپاه دستگیر و تحقیر شدند.

وی یادآور شد: همه اینها نشان می دهد که وعده امام المسلمین رهبر معظم انقلاب مبنی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی قبل از 25 سال، خیلی زودتراز موعد در حال محقق شدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خطاب به دانش آموزان گفت: هر چه جبهه حق گسترده می‌شود، به افراد باسواد، فرهیخته و مقید و مفید بیشتری نیاز دارد تا بتواند به عنوان سفیر، مباشر و کارگزار شایسته و موثر برای امام زمان(عج) سربازی کند و در مسیر پیاده سازی اهداف اسلام و هدایت جامعه بشری، کوشا و جلودار امت حق باشد.

وی تاکید کرد: ما با نواختن زنگ همبستگی ثابت می کنیم که در هدف حق ثابت قدم هستیم و برای پیروزی جبهه حق دعا و عمل می کنیم.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار