جانباز دفاع مقدس:

پیروزی‌های کشورهای اسلامی هم‌سو و هم‌مسیر هستند

شهرری‌یک(پانا)- جانباز دفاع مقدس در جریان به‌صدا درآمدن زنگ فلسطین در مدارس ناحیه‌ یک شهرری، پیروزی‌های کشورهای اسلامی را هم‌سو وهم‌مسیر دانست و گفت: این‌پیروزی‌ها سنگی بر سر راه غاصبان و دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف شومشان خواهدبود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی‌های کشورهای اسلامی هم‌سو و هم‌مسیر هستند

دکتر امیرسرتیپ داوود نظام اسلامی شرکت در مراسمات همبستگی با ملت فلسطین‌ را باعث افتخار دانست و اظهارکرد: معتقدم حضور در مراسمات مربوط‌ به شهدا و حضور در محافلی مثل زنگ همبستگی، سعادت می‌خواهد و مطمعن باشید تک تک عزیزانی که در این مراسم حضور دارند قطعا کار خیری انجام دادند که سبب‌شده در این مراسم حضور پیدا کنند. یقینا اگر دعوت شده نبودیم هیچکدام از ما اینجا حضور نداشتیم.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ملت ایران تصریح کرد: دست‌درازی‌های دشمن به ملت‌های اسلامی همیشه بوده و هست، یکبار مانند ۴۲ سال پیش ایران‌را موردهدف و حمله مستقیم قرار می‌دهند و یکبار فلسطین را ؛ به‌یاد بیاورید که صدام از سوی کشور‌های ابر قدرت حمایت شد تا به خیال‌خام خودشان، نهال نوپای انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما نیروهای بسیجی ما با حمایت همه‌جانبه ملت شریف ایران کاری کردند تا صدام از کار خود پشیمان شود.

نظام اسلامی در ادامه بیان کرد: به‌همان میزان که توطئه و دشمنی از سمت غاصبان وجود دارد، پیروزی از جانب ملل اسلامی دیده‌ می‌شود؛ صدام در سال ۱۳۵۹ قراردادی را پاره کرد که سال ۱۳۶۷ با خاری و ذلت همان قرارداد را امضا کرد و باعث شد جنگ ایران و عراق به‌پایان برسد؛ با این کار نقشه‌های ابرقدرت های بین المللی، نقش بر آب شد و دشمن خوار و خفیف گشت.

جانباز دفاع مقدس، حماسه‌آفرینی را وجه مشترک ایران و فلسطین دانست و ادامه‌داد: امروز هم جنایات و تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها در حق مردم فلسطین برای ما یادآوری‌شد و هم از سمتی دانش‌آموزان ما متوجه دست مقاومت فلسطین که ضربات مرگباری را بر صهیونیست غاصب وارد ساخته و رشادت‌های فرزندان قهرمان فلسطینی شدند و نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی بر همگان هویدا شد؛ این مراسمات فقط برای یادآوری به خودمان است که پیروزی‌های کشورهای اسلامی را یادمان نرود.


امیر سرتیپ درادامه دانش‌آموزان و جوانان را پایه‌های اصلی هر پیروزی دانست و بیان‌کرد: هم در دفاع مقدس ملت سرافرازمان ایران، رزمندگان جوان و دانش‌آموزان جانانه دفاع کردند تا هم دین دچار مشکل نشود، هم جوانان فلسطینی با شجاعت تمام در مقابل رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی کردند تا وطنشان را حفظ کنند؛ بنابراین جوانان یکی از پایه‌های اصلی امنیت هر کشوری هستند.

نظام اسلامی در پایان، جوانان و دانش‌آموزان را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: مخاطب اصلی صحبت‌های امروز من، شما دانش‌آموزان و آینده‌سازان هستید جا دارد گوشزد کنم؛ انقلاب ایران و هشت سال دفاع‌مقدس در مسیر عاشورا و کربلا قرار دارد و جوانان ایرانی افتخاری هستند که بدون دیدن اهل بیت برای دفاع از حریم آل‌الله با فرماندهی معظم کل‌قوا، نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان کشیدند و تا پای جان از حریم حضرت زینب(س) دفاع کردند.

دانش‌آموز خبرنگار؛ سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار