معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خبر داد:

حمایت دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان البرز از ملت مظلوم فلسطین

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی استان البرز همچون گذشته درحمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان البرز از ملت مظلوم فلسطین

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صبح امروز در آئین زنگ حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دبیرستان دخترانه شاهد عصمت در ابتدا ضمن تبریک این پیروزی قدرتمندانه و شگفتانه خدمت ملت مظلوم فلسطین، مسلمانان جهان، مردم غیور ایران و جامعه فرهنگی و دانش آموزی، عنوان کرد: در راستای پاسداشت این عظمت و حمایت از مردم مقتدر فلسطین و همچنین برای اینکه نشان دهیم در صحنه مبارزه حق علیه باطل بی‌طرف نیستیم، برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس البرز اجرا خواهد شد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل است و رزمندگان مقاومت توانستند فرماندهان اسرائیلی را در کمال ناباوری اسیر کرده و پاسخ کوبنده به آنها بدهند.

فتح الهی ادامه داد: در پی پیروزی‌های مردم فلسطین کار ویژه‌های مختلفی در راستای حمایت از مردم به ویژه دانش آموزان فلسطینی برگزار می‌شود از جمله: نواختن زنگ حمایت از این مردم در ساعت دوم برنامه مدارس، برپایی گفتمان‌های بصیرتی، اجرای سرود دانش آموزی "میقاتنا فلسطین" توسط دانش آموزان به ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی و دیگر برنامه های مفرح در حمایت از این مردم مقتدر است که انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در پایان تصریح کرد: بی تردید نهادینه شدن قدرت مقاومت، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری سست کرده و زوال و فروپاشی این رژیم اشغالگر،همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بسیار نزدیک است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار