رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

۱۰۴ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم‌سازی یا بازسازی دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از نیاز ۱۰۴ هزار کلاس درس سراسر کشور به مقاوم سازی یا بازسازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۴ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم‌سازی یا بازسازی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به نقش و جایگاه خیرین در ارتقای فرهنگ و توسعه نهضت مدرسه‌‌سازی، اظهار کرد: برای هر کاری نیازمند ساخت فرهنگ هستیم و فرهنگ در مدرسه ساخته می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، افزود: استان همدان با قدمت و قدرت خود، بخشی از تمدن جهان را رقم زده است. قدمت همدان به بلندای الوند است و خیرین استان همدان در سایر نقاط کشور نیز موثر هستند. بنابراین گردهمایی روسای محترم مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در همدان را به فال نیک می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی خیرین هستند. باید مانع‌زدایی کنیم تا کارها پیش‌ برود. امیدواریم با ریل‌گذاری انجام شده تا پنج سال آینده فقط روی کیفیت بحث کنیم و مشکل کمی نداشته باشیم. ۱۰۴ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی یا بازسازی دارد و امیدواریم تا پایان برنامه هفتم توسعه مدارس به ساماندهی برسند.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اهمیت ورود به موضوعات نوین و تحول آفرین، اذعان کرد: ساخت هنرستان زعفران در شهر زاوه تصویب شده و قرار است از صفر تا صد و تجارت زعفران در این هنرستان، انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار