آیین تجلیل از فداکاران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بهارستان

بهارستان‌دو (پانا)- فرماندار شهرستان بهارستان در آیین تجلیل از فداکاران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بر با ارزشمندشمردن کار آتش‌نشانان که خدمت به مردم است، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از فداکاران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان  بهارستان

آیین تجلیل از فداکاران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرک صالحیه شهرستان بهارستان به همت شهرداری صالحیه با حضور عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، محمد آگاهی‌مند شهردار صالحیه، نوریان معاون فنی و عمران فرمانداری، باقری مدیر سازمان آتش‌نشانی صالحیه، آتش‌نشانان صالحیه، اعضای شورای شهر، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، خانواده‌های آتش نشانان و سایر مسئولین در تالار ولیعصر صالحیه با تقدیر از آتش‌نشانان این شهرک برگزار شد.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان ضمن قدردانی از آتش‌نشانان جان بر کف، اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام هفته وحدت بیان کرد: اهمیت و جایگاه آتش‌نشان، موضوعی که شرح و توضیح آن به نسل جوان و نسل آینده الزام دارد، زیرا شغل شما آتش‌نشانان از آنجایی که با نجات جان انسان‌ها پیوند خورده، شغل بسیار پر اهمیتی تلقی می‌شود؛ نجات جان انسان‌هایی که درگیر حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و سایر حوادث این چنینی می‌شوند. اهمیت کار شما نیز هنگام دست به گریبان‌گیری این حوادث برای افراد به وضوح نمایان می‌شود.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به سختی و خطرات حرفه آتش‌نشانی و اطفای حریق، بر اهمیت توجه به خانواده‌ تاکید کرد و ادامه داد: دشواری کار شما در صحنه‌های حیاتی بر همگان آشکار و روشن است و برکسی پوشیده نیست و توصیه من به شما مصداق و شاهد مثالی از قرآن از سوره مبارکه مائده آیه ۱۰۵ «عَلَیكُم أَنفُسَكُم/ مراقب نفس خود باشید» بوده و در کنار خدمت به مردم که کار بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود، خانواده‌هایتان را فراموش نکنید و نگذارید کارتان منجر به غفلت از آنان شود چراکه خدمت به خانواده، همسر و فرزندان در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره بر ساعت کاری آتش‌نشانان و درخواست از شهردار صالحیه گفت: ضمن تشکر از شهردار محترم و اعضای شورای شهر، لازم است به قولی که چند ماه گذشته در حضور آتش‌نشانان به ما در جهت تغییر شیفت کاریشان به ۲۴-۴۸ یعنی ۲۴ساعت در محل کار و ۴۸ساعت در منزل در مسیر اجرایی شدن قرار گیرد. آتش‌نشانان محترم نیز به توصیه بنده توجه داشته و در ۴۸ساعتی که در کنار خانواده حضور خواهید داشت، از همسر و فرزندانتان، وضعیت کاری و تحصیلی آنان غافل نشوید.

عبدالله نوحی با الزامی شمردن سخنان رهبری اظهار کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری در حوزه‌های خدماتی با عنایت پروردگار با قدرت و قوتی که حضرت آقا انتظار دارند که کار جهادی، انقلابی، خستگی ناپذیر و شبانه روزی خدمت به مردم صورت گیرد انجام خواهد گرفت، و پروسه عملی کردن آن برعهده اعضای شهرداری است؛ که اجرا خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار