مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران:

سرایداران حافظان دارایی‌های مادی و معنوی ما در مدارس هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران گفت سرایداران امانتدار خانواده‌ها و آموزش و پرورش در مدارس هستند و باید قدردان زحمات این عزیزان سنگربان بود.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سرایداران حافظان دارایی‌های مادی و معنوی ما در مدارس هستند

پنجمین همایش سرایداران مدارس در یکسال گذشته، همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی جدید با حضور مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه ۲ و با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از سرایداران مدارس دولتی منطقه در مرکز همایش‌های دبیرستان پژوهش با عنوان همیاران مدارس برگزار شد.

در این همایش علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، سرایداران مدارس را سنگربان و حافظان دارایی های مادی و معنوی آموزش و پرورش خواند و اظهار کرد: دانش آموزان مهمترین سرمایه های معنوی ما و ساختمان مدرسه و اموال آن دارایی های مادی ما هستند و این همیاران مهربان ما در مدارس با حداقل دستمزد با حداکثر توان از این سرمایه ها با جان و دل مراقبت می کنند که جای بسی قدردانی دارد.

علیرضا محمدپور معاون توسعه مدیریت و امیرحسین محمودیان کارشناس مسئول حراست از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

محمدپور در سخنان کوتاهی خبر از تصمیمات تازه در جهت بهبود وضع معیشتی سرایداران داد و محمودیان ضمن برشمردن اهم وظایف سرایداران مدارس بر پایه بخشنامه های صادره از سوی اداره کل، بر دقت عمل این همکاران در صیانت از فضای مدارس و ثبت تمامی ورود و خروج ها به مدرسه تأکید کرد.

کارشناس مسئول حراست منطقه در پایان بر اهمیت کار و جایگاه همیاران مدارس(سرایداران) تأکید و از تلاش‌های آنها در این زمینه در طول سال تحصیلی گذشته قدردانی کرد.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار