امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

اطاعت از فرمان رسول‌ اکرم (ص)، اطاعت از خداست

بهارستان یک‌ (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، اطاعت از فرمان رسول‌ اکرم(ص) را اطاعت از خداوند دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۸۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اطاعت از فرمان رسول‌ اکرم (ص)، اطاعت از خداست

حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور، امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: امید است دانش‌آموزان پرتلاش ایران زمین، سالی سرشار از علم اندوزی، که علم در بالاترین درجه نعمت الهی قرار دارد را پشت سربگذارند. دانش‌آموزان باید بدانند که در کنار علم از معنویت و مسائل معنوی غفلت نکنند.

نورپور ضمن اشاره به اهمیت علم‌آموزی اظهار کرد: چیزی که دانش‌آموزان و دانشجویان باید به آن دقت ویژه ای داشته باشند این است که، علمی بیاموزند که انسان‌ساز بوده و حلال مشکلات جامعه و همینطور کشور باشد.

وی در خصوص وظایف معلمان نیز بیان کرد: معلمان ما باید به فکر آموزش و پرورش درست دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور باشند و مطالبی که آموزش می‌دهند صرفا جهت کسب نمره در امتحانات نباشد و در زندگی از هر نکته‌ای که به آن‌ها آموزش داده‌اند به نحو احسنت استفاده کنند.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، در ادامه گفت: از دارایی ها و داشته های خود برای انفاق استفاده کنید، پس از مرگ اموال همه ما در اختیار نسل های آینده قرار می‌گیرد و هیچ یک از ما از آنها بهره‌مند نخواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: رسول اکرم(ص) صبورانه در هر شرایطی صلح و آرامش را بر جامعه حاکم می‌کردند و اختلاف میان دو مسلمان را از بین می‌بردند و اکنون ما مسلمانان نیز نسبت به آینده برادران و خواهران مسلمان خود موظف هستیم و باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار