فرماندار شهرستان بهارستان:

آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون ایثار و رشادت شهدا است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در آیین تجلیل از آتش نشانان شهر گلستان؛ آرامش و امنیت امروز جامعه را، مرهون ایثار و رشادت شهدا بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون ایثار و رشادت شهدا است

همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه هفتم مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی، آیین تجلیل از آتش نشانان شهر گلستان برگزار شد.

عبدالله نوحی فرماندار بهارستان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان، شهدای آتش نشان را جزو اولین شهدای دفاع مقدس برشمرد، که در دفاع از کیان اسلامی به شهادت رسیدند. وی با اشاره به آیه ای از قرآن مجید که هر کس یک انسانی را نجات دهد انگار بشریت را نجات داده است، بر اهمیت کار آتش نشانان تأکید کرد.

نوحی با بیان اینکه دفاع همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: مدافعان سلامت و امنیت ثابت کردند که دفاع ادامه دارد و آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون ایثار و رشادت شهداست. نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان ادامه داد: در تاریخ معاصر ایران، در هر جنگی بخشی از خاک ایران جدا می شد اما در دوران نظام جمهوری اسلامی و در یکی از طولانی ترین جنگ های قرن حاضر که 8 سال طول کشید، دلاورمردان پیرو ولایت اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به شهرستان بهارستان دارد، خاطرنشان کرد: سفر دوباره رئیس جمهور به شهرستان بهارستان در کمتر از 8 ماه نشان از اهتمام دولت به کاهش فاصله ها در عرصه های مختلف دارد که این امر با کار جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از تعدادی از آتش نشانان شهر گلستان با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار