مدیر آموزش و پرورش کلات:

یکی از وظایف اصلی ما فراهم کردن بستر لازم برای مرتفع کردن موانع است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد یکی از وظایف اصلی مسئولان آموزش و پرورش، فراهم کردن بستر لازم برای مرتفع کردن موانع است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از وظایف اصلی ما فراهم کردن بستر لازم برای مرتفع کردن موانع است

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، اولیا و مسئولین حضور پررنگی در مدارس و حوزه ستادی جهت تبریک سال تحصیلی جدید دارند که این نشان از تعامل بالای این دستگاه با این عزیزان است.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: بسیار خرسندیم که شرکای تعلیم و تربیت همیشه پای کار آموزش و پرورش بوده اند و اگر در مدرسه ای نیز مشکلی وجود دارد، اولیا با مراجعه به آموزشگاه یا اداره پیگیر موضوعات هستند و ما نیز با تمام توان میزبان این عزیزان هستیم که سرمایه های اجتماعی و پشتوانه های محکمی برای ما هستند تا بتوانیم مشکلات موجود را رفع کنیم. چرا که اخلاقمداری را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا همکاران ما در اوج متانت و آرامش پاسخگوی همه هستند.

وی در پایان گفت: سند تحول بنیادین به این مورد اشاره دارد که شرکای تعلیم و تربیت بویژه خانواده ها، باید در تمام سطوح آموزشی و پرورشی نظارت و حضور داشته باشند. یکی از وظایف اصلی ما نیز فراهم کردن این بستر و مرتفع کردن موانع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار