رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان‌رضوی:

راه اندازی گروه همیاران پلیس پلیس یاران نوجوان و پلیس یاران جوان

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان‌رضوی گفت در سال تحصیلی جدید۳گروه تشکیل شده که شامل همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان و پلیس یاران‌ جوان است و در راستای این ۳ گروه، آموزش‌های مرتبط با هر گروه مشخص شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی گروه همیاران پلیس پلیس یاران نوجوان و پلیس یاران جوان

سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: طرح های ما در سال تحصیلی جدید با شرکت در مدارس و همایش ها و جشنواره هایی که برگزار می کنیم شکل می‌گیرد. در طول سال تحصیلی سعی داریم ، همان طور که تا الان دانش آموزان عزیزمان کمک حال ما بوده اند از این پس هم کمک حال ما باشند تا شهری با پایین ترین نرخ تصادفات و آری از تخلفات رانندگی را شاهد باشیم.

وی در این خصوص به دانش آموزان گفت:ما اصلا دوست نداریم برای دانش آموزان حادثه ای در رانندگی اتفاق بیفتد، خواهشی که از همه دانش آموزان داریم این است که همان طور که ما از رانندگان توقع داریم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه ی کار خودشان قرار بدهند از دانش آموزان هم چه آنهایی که برای تردد به مدرسه با دوچرخه یا سرویس مدرسه و چه آنهایی که نزدیک مدرسه هستند و پیاده به مدرسه می روند حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا هیچگاه حادثه ای رخ ندهد.

وی در پایان گفت:امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی بدون حادثه و سرشار از روزهای عالی برای همه علی الخصوص دانش آموزان عزیز کشورمان باشد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار