معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع:

امروز دشمنان به دنبال جنگ نرم و شبهه‌افکنی در میان جامعه هستند

دشمنان اذعان می‌کنند که با وجود فشار حداکثری علیه مردم ایران شکست خورده‌اند

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت روز سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز، چهارم مهرماه در محل مصلای شهر ری واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز دشمنان به دنبال جنگ نرم و شبهه‌افکنی در میان جامعه هستند

امیر دریادار خواجه امیری امروز چهارم مهرماه در مراسم گرامیداشت روز سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، جانبازان و آزادگان، اظهار کرد: هر ماه چندین هزار جوان کشور وارد نیروهای مسلح شده که پیام نوسازی و استحکام برای کشور و ملت است.

وی خدمت سربازی را پرارزش‌ترین زمان‌ برای شکوفاسازی غیورمردان سرباز کشور دانست و اظهار کرد: جوانان ما در سربازی درس ایستادگی در برابر مشکلات را می‌آموزند و از آنجایی که مسئولیت اصلی نیروهای مسلح حراست از میهن اسلامی است، شما سربازان باید به این امر ببالید؛ چراکه آسایش و امنیت را برای مردم رقم می‌زنید.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع ادامه داد: سربازان در دوران خدمت مسائل زیادی همچون وظیفه‌پذیری و مسئولیت‌شناسی، هویت فردی و اجتماعی، حس تعلق به جامعه و نظام روحیه ایثارگری، روابط برادری، تمرین مدارا و بردباری و کسب تجربه زیاد برای زندگی و ... را می‌آموزند. لذا سربازان باید با توجه کافی موضوع مهارت‌آموزی را به خوبی پیگیری کنند تا پس از سربازی نیز از این‌ مهارت‌ها برای زندگی آتی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما امروز اذعان می‌کنند که با وجود فشار حداکثری علیه مردم ایران شکست خورده‌اند. امروز دشمنان به دنبال جنگ نرم و شبهه‌افکنی در میان جامعه هستند. هدف از این شبهه‌افکنی‌ها خارج کردن مردم از صحنه و ایجاد خدشه در باورهای آن‌ها است.

امیر خواجه‌امیری ادامه داد: قانونی الهی در عالم وجود دارد که هر کسی خدا را نصرت کند، خدا نیز او را نصرت خواهد کرد و این سنتی الهی است. بنابراین باید بدانیم نصرت الهی منجر به این می‌شود که در دنیای جدید جایگاه پیدا کرده و الگویی برای جهان اسلام باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار