مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

مدرسه خط مقدم‌ جبهه فرهنگی است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدرسه خط مقدم‌ جبهه فرهنگی است، گفت تربیت دانش‌آموزان در تراز جمهوری اسلامی از دوران ابتدایی باید صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خط مقدم‌ جبهه فرهنگی است

جمال وزیری محبوب صبح امروز در آئین نواختن زنگ عاطفه ها در مدرسه انبیا شهرستان سمنان، با عنوان این مطلب که شعار سال تحصیلی امسال را مهرمهدوی، معلم تمدن ساز و مدرسه صالح قرار دادیم، افزود: جشن عاطفه ها نمادی از مدرسه صالح است.

وی عصری که ما در آن زندگی می کنیم را عصر عقلانیت کلامی و مدیریت رفتاری عنوان کرد و افزود: جشن عاطفه ها و کمک دانش آموزان به همکلاسی هایشان نمادی از مدیریت رفتاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: ما اگر می‌خواهیم از فرزندانی با بلوغ شخصیتی کامل و حس مشارکت جویی و جامعه پذیری بالا برخورد باشیم باید در دبستان به طور ویژه کار کنیم.

وزیری با عنوان این مطلب که هیچ دانش آموزی نباید به دلیل فقر مالی و نداشتن لوازم التحریر از تحصیل باز بماند، تصریح کرد: این امر در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می شود.

وی از برنامه های فراگیر پرورشی در حوزه های مختلف برای مدارس استان خبر داد و عنوان کرد: ان شاءالله با با کمک دانش آموزان، اولیا و معلمان شاهد تحقق این برنامه ها در سال جاری باشیم.

دانش آموز خبرنگار: مهبا حشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار