مدیرکل امور اجتماعی استانداری خبر داد:

تقویت اقدامات فرهنگی و تشویقی ضرورتی مهم در کنترل و کاهش اعتیاد به مواد مخدر است

بجنورد (پانا)_ مدیر کل امور اجتماعی استانداری ازتخصیص و ابلاغ سی میلیارد ریال اعتبار با عنوان «ساماندهی مراکز نگهداری معتادان متجاهر» برای تجهیز دو مرکز از ماده 16 در استان خراسان شمالی خبرداد و گفت :تقویت اقدامات فرهنگی و تشویقی ضرورتی مهم در کنترل و کاهش اعتیاد به مواد مخدر است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تقویت اقدامات فرهنگی و تشویقی ضرورتی مهم در کنترل و کاهش اعتیاد به مواد مخدر است

حمیدرضا خاکشور در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر شیروان گفت: در راستای ساماندهی معتادان متجاهر برای مراکز نگهداری کمپ ماده 16 استان با پیگیری‌های بعمل آمده مبلغ سی میلیارد ریال اعتبار تخصیص و امروز به دو شهرستان بجنورد و شیروان ابلاغ گردید

وی عنوان داشت :تقویت اقدامات فرهنگی و تشویقی ضرورتی مهم در کنترل و کاهش اعتیاد به مواد مخدر است.
خاکشور با اشاره به برخی اقدامات مهم در حوزه خود مراقبتی بویژه در بخش دانش اموزی افزود: آگاهی بخشی خدمات خود مراقبتی مانند مراکز مشاوره ایجاد شده در شیروان به جامعه بویژه در مناطق روستایی ضروریست .
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همچنین با اشاره به طرحهای یاریگران زندگی و نماد، تهیه داشبورد اجتماعی مبنی بر تجمیع بانک های اطلاعاتی توسط دستگاههای متولی در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد را یکی دیگر از اقدامات مهم و ضروری ذکر کرد.

خاطر نشان می گردد مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان به همراه فرماندار شهرستان شیروان و جمعی از مسئولان محلی از مرکز ماده ۱۶ این شهرستان بازدید و به بررسی آخرین اقدامات و خدمات انجام گرفته به معتادان این مرکز پرداخت.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار