مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

جشن عاطفه‌ها بارزترین نماد همدلی میان دانش‌آموزان است

صبح فردا، جشن عاطفه‌ها در مدارس شهر تهران برگزار می‌شود

تهران(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی و همزمان با آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور برگزار می‌شود، از برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولین آموزش و پرورش در شهرتهران خبر داد و این مراسم را بارزترین نماد همدلی میان دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها بارزترین نماد همدلی میان دانش‌آموزان است

عباس کیوانلو، مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفت و گو با پانا، جشن عاطفه ها را بارزترین نماد همدلی میان دانش آموزان برشمرد و گفت: موضوع عدالت آموزشی یکی از ارکان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که ما در آموزش و پرورش ملزم به اجرای آن هستیم. بنابراین سعی ما این است که هیچ دانش آموزی به دلیل محرومیت از درس و تحصیل عقب نماند.

کیوانلو‌ با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مهم ترین نهاد تربیتی و آموزشی کشور است که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده که سرمایه های اصلی کشور هستند دارد؛ خاطرنشان کرد: در این مراسم که با رویکرد تأمین نیازهای دانش آموزان کم برخوردار برگزار می شود؛ دانش آموزان با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود، علاوه بر اینکه در یک کار خیر ارزشمند سهیم می شوند، با فرهنگ همدلی ونوع دوستی نیز آشنا شده و شرایط تحصیل مناسبت تر را برای دانش آموزان دیگر فراهم می آورند.

وی افزود: برنامه نمادین و متمرکز کشورى مراسم جشن عافه ها به میزبانى شهر تهران؛ امسال نیز همچون ادوار گذشته، با حضور مسئولین آموزش و پرورش و نمایندگان کمیته امداد استان، سازمان دانش آموزی شهر تهران و جمع کثیری از دانش آموزان صبح روز سه شنبه چهارم مهرماه در یکی از مدارس منطقه ۹ آموزش و پرورش شهر تهران و همزمان در تمام مدارس پایتخت برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانش آموزان در سال تحصیلی جدی؛ ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان، فرهنگیان و تمام اقشار جامعه با مشارکت در جشن عاطفه ها و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان کم برخوردار، مهری ماندگار را رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار