پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به مناسبت آغارامامت امام زمان«عج»

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی فرا رسیدن نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان را تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۰۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به مناسبت آغارامامت امام زمان«عج»

در متن پیام سیدعلیرضاموسوی نژاد آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

آقا جان شب و روز عصر انتظار چه طولانی،سخت و سنگین شده است و دل های بی قرار منتظَر قدوم عدالت گسترت هستند.

مولای ما دل ها برای ورود تو لحظه شماری می‌کنند،حنجره ها تو را فریاد می‌زنند و ثانیه های انتظار را می شمرند. لاجرم دست به قلم می شوند و برای شما نامه می نویسند که بیایی.

نامه هایی از جنس بصیرت و دلدادگی، نه از جنس رقعه های کوفی مسلکان دنیا طلب که با اندک اخم طاغوتیات زهره بترکانند و علی زمانه را در صفین تبیین تنها گذارند و حسین «ع»رادر عاشورای تنهایی و بی یاوری، بر فرات ابتلا و امتحان لب تشنه سر ببرند.

می نویسند؛ بیا که بی تو نه سحر را طاقتی و نه صبح را صداقتی است، خامه ای را که به مرکب خون دل آغشته اند، بر سینه سپید کاغذ می چرخانند و عرضه می دارند، که سحر به شبنم لطف تو بیدار می‌شود و صبح، به سلام تو از جا بر می‌خیزد.

بیاکه بی تو آینه ها،زنگار غربت گرفته اند.هیچ کس حریم اطلسی‌ها را پاس نمی‌دارد و بر داغ لاله‌ها مرهم نمی‌گذارد.
بیا که بی تو، قنوت شاخه ها، اجابتی جز غروب تلخ خزان ندارد.

قنوت نمازشان را طولانی می‌کنند تا نیمه شبی برایشان دعا فرمایی و چراغ دل را با جامعه الکبیره روشن می‌کنند و سفره های افطار را با آل یاسین و عهد تزیین کرده و برای ظهور تو هر روز پای درد کمیل می‌نشینند.‌

نمی‌دانیم آخرین ایستگاه توسل چه هیجانی دارد که ما را با خود تا آن سوی فاصله‌ها می‌برد و صبح آدینه چه صفایی دارد، که صبح آسمانش پراز ندبه است

مولای ما…! در فراغ یوسف زهرا«س» دفتر خاطراتمان ما پر از مشق‌های انتظار است و دل های ما می‌خواهد آن روز که می‌آیید زیباترین مدال ایثار را تقدیم نگاه تان کنیم.

آری،آغاز امامت امام زمان (عج)، فصل جدیدی را در حیات دینی و اجتماعی مسلمانان رقم می زند و منتظران مکتب انتظار، امیدوارانه ظهور آن یگانه منجی عالم بشریت را از معبود بی همتا می طلبند تا در پرتو دولت فراگیرش، پرچم عدالت و آزادی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآورند.

اینجانب آغاز امامت یگانه منجی عالم بشریت، قائم آل محمد، مهدی موعود (عج) را به همه منتظران،بویژه جامعه فرهنگیان انقلاب اسلامی،دانش آموزان ولایتمداربهارستان علم و ادب و مردم شریف و مومن خراسان جنوبی، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم در سایه الطاف الهی هر چه سریع تر این انتظار به پایان رسیده و شاهد برقراری حکومت عادلانه مهدی(عج) در تمامی دنیا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار