سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج:

اول مهر با عطر مهدوی روزی خاطره‌انگیز برای دانش‌آموزان و معلمان است

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه3 کرج عنوان کرد اول مهر روزی است بسیار خاطره‌انگیز، هم برای دانش‌آموزان و هم برای معلمان و امسال مقارن شدن این روز خجسته با سالروز آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن آن را خاطره انگیزتر کرده و عِطر مَهدوی به ماه مهر داده است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اول مهر با عطر مهدوی روزی خاطره‌انگیز برای دانش‌آموزان و معلمان است

سید محمود حسینی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در پیام آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: خداوند را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمتگزاری به فرزندان میهن عزیزمان ایران اسلامی که بی شک سرمایه های آینده کشور هستند را نصیب ما جامعه فرهنگیان کرده است. من تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، همراه با عطر خوش گل نرگس را به دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: اول مهر روزی است بسیار خاطره انگیز هم برای دانش آموزان و هم برای معلمان و امسال مقارن شدن این روز خجسته با سالروز آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن آن را خاطره انگیز تر نموده و عِطر مَهدوی به ماه مهر داده است.

حسینی با اشاره به شعار آغاز سال تحصیلی همه با هم یکصدا ایران؛ مدرسه قوی، ایران قوی، تصریح کرد: مدرسه امروز آیینه تمام نمای فردای ایران عزیزمان است و ما در آموزش و پرورش تمام همت خود را برای برقراری عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر و تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به کار خواهیم گمارد و امیدواریم دانش آموزان عزیز هم با تلاش مضاعف گام های محکم و سریعتر در راه علم آموزی، مهارت ورزی، کسب فضایل اخلاقی، مذهبی، رشد بینش و بصیرت اجتماعی و سیاسی، مهارت های هنری و تربیت بدنی در راه رسیدن به قله های پیشرفت را بردارند و مشارکت و همراهی اولیا به عنوان رکن رکین و تاثیرگذار در کنار معلمان و مربیان دلسوز و فرهیخته برای تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت است.

دانش آموز خبرنگار: آیناز مهدوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار