امام جمعه شهرستان قرچک؛

بسیج دانش‌آموزی، ادامه‌دهنده‌ گام دوم انقلاب است

قرچک(پانا)- امام جمعه شهرستان‌ قرچک در حاشیه نشست با فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی مدارس، این تشکل دانش‌آموزی را ادامه‌ دهنده‌ گام دوم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش‌آموزی، ادامه‌دهنده‌ گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی، امام‌جمعه شهرستان‌ قرچک در حاشیه نشست فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی شهرستان قرچک با اشاره به شور و اشتیاق دانش‌آموزان در فعالیت‌های بسیج بیان کرد: در سال‌های اخیر دانش‌آموزان استقبال زیادی از پایگاه‌های بسیج مدارس خود داشتند و این نشان‌دهنده‌ آن است که انقلاب‌ اسلامی به هدف اصلی خود که ساخت انسان‌های دغدغه‌مند و انقلابی می‌باشد، نزدیک شده است.

امام‌جمعه شهرستان‌قرچک ضمن اشاره به سخن مقام معظم‌‌ رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی به تعبیر سخن رهبر‌انقلاب نزدیک به قله‌ موفقیت است؛ اگر همت و تلاش جوانان و بسیجیان دغدغه‌مند و انقلابی نبود، هیچ‌گاه انقلاب به پیشرفت و جایگاه رفیعی دست پیدا نمی‌کرد؛ چراکه جوانان خوش‌فکر و با انگیزه انقلابی باعث پیشرفت کشور و در نهایت آینده‌ای بهتر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: بسیج یک موهبت الهی است که به فرمان امام خمینی شکل گرفت. ایمان و اخلاق بسیجیان آن‌ها را متمایز از دیگر مجموعه‌ها می‌کند؛ البته حرکت‌های جهادی و مخلصانه بسیجیان حتما دارای اجر الهی از سوی خداوند متعال بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: عدم همکاری مسئولین مدارس با بسیج دانش‌آموزی به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست چرا که جامعه هم‌‌اکنون بیش از پیش نیاز به فعالیت‌های پایگاه بسیج در مدارس دارد تا دانش‌آموزان بتوانند راه درست را انتخاب کنند.

در ادامه سروان محمد‌زاده مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌ قرچک در تشریح اقدامات بسیج‌ دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: سال گذشته با همت بسیج دانش‌آموزی ۱۴ مرحله آزمون آزمایشی ویژه دانش‌آموزان داوطلب کنکور به صورت رایگان در شهرستان‌ قرچک برگزار شد؛ همچنین ۱۰۰ برنامه فرهنگی در مدارس توسط فرماندهان واحد مستقر در مدارس مختلف برگزار گردید.

خبرنگار دانش‌آموز، هستی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار