استاندار کرمانشاه در مراسم زنگ مهر سال تحصیلی جدید:

دانش آموزان با آرامش، انگیزه و امید سال تحصیلی را آغاز کنند/فیلم

کرمانشاه(پانا)ـ استاندار کرمانشاه با حضور در آیین زنگ مهر و مقاومت در پاسخ به سوال خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان با آرامش، انگیزه و امید سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با آرامش، انگیزه و امید سال تحصیلی را آغاز کنند/فیلم

محمد طیب صحرایی استاندار استان کرمانشاه آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت و در پاسخ به سوال خبرنگار پانا که دانش آموزان چگونه می توانند در طول سال تحصیلی اضطراب خود را مدیریت کنند؟ عنوان کرد:با توجه به امنیت و شرایط خوبی که در کشور برقرار است، هیچ جایی برای نگرانی و اضطراب نیست پس دانش آموزان با آرامش، انگیزه و امید سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی ادامه داد: حتما از بین جامعه دانش آموزی ما برای فردای کشور مسئولین، مدیران و فرهیختگان بسیاری تربیت خواهد شد و ما منتظر دیدن این روز های زیبا هستیم.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید خطاب به دانش آموزان گفت: بدانید برای کشور عزیز ما ایران زحمت های بسیاری کشیده شده تا سربلند و آزاد باشد و ما اگر می خواهیم به معنی واقعی کلمه، ایرانی قوی داشته باشیم باید بتوانیم ایران را از لحاظ علمی بسیار قدرتمند تر از امروز کنیم و با توکل به خدا در آینده شاهد این باشیم که کشور ما با وجود همین دانش آموزان سربلند تر، آباد تر و آزاد تر خواهد شد.

در پایان این مراسم استاندار کرمانشاه ، از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان یک سوال هم پرسید و از آنها خواست به این سوال پاسخ بدهند، "اگر شما در استان مسئول بودید، سه گزینه ای که برای پیشرفت و تعالی بیشتر کرمانشاه مدنظر قرار می دادید، چه بود و نخستین اولویت خود را در ۱۰ سطر توضیح دهید.

در ادامه گفت و گوی خبرنگاران پانا با مسئولین ارشد استانی ارائه می شود.

دانش آموز خبرنگاران: آرین زارعی/فائزه شیرزادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار