بر اساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛

سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی ‌فعال است

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد دانش‌آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و ‌سفارش کتاب‌های درسی خود را ثبت کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی ‌فعال است

‌‌دانش‌آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند، در صورت ثبت‌نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی 1403-1402، می‌توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.gov.ir /my.medu.ir/‌ irtextbook.ir) مراجعه و ‌سفارش کتاب‌های درسی خود را ثبت کنند.

‌دانش‌آموزانی که به‌دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند، می‌توانند با مراجعه به همین سامانه، سفارش خود را اصلاح کنند.

سازمان پژوهش اعلام کرده که حواله توزیع کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزانی صادر خواهد شد که اولاً ثبت‌نام آن‌ها برای سال تحصیلی 1403 - 1402 در مدرسه قطعی شده باشد و ثانیاً ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام داده باشند.

‌‌دانش‌آموزانی که ثبت‌نام آن‌ها در مدرسه به صورت قطعی انجام شده است ولی برای ثبت سفارش کتاب درسی با مشکل مواجه هستند باید‌ با بخش پشتیبانی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی با شماره‌های (‌88301481 و ‌88823140 و ‌88302026 و ‌88490220 ) تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار