پیام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

همه مسئولان آموزش‌وپرورش از امروز نسبت به دانش‌آموزان ‌توجه ‌بیشتر داشته باشند

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
همه مسئولان آموزش‌وپرورش از امروز نسبت به دانش‌آموزان ‌توجه ‌بیشتر داشته باشند

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش؛ متن پیام علی فرهادی به شرح زیر است:

«تعلیم و تعلم عبادت است.

هوالعلیم

آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن مبارک آن با هفته دفاع مقدس را به حضور ارجمند عموم سرداران فرهنگی نظام مقدس تعلیم و تربیت و پیشکسوتان جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که شمیم روح‌نواز ماه ربیع و تولد خاتم پیامبران و رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی(ص) و فرزند بزرگوارشان حضرت امام جعفر صادق(ع)، بهار آموزش و پرورش را عطرآگین نموده است.

آموزش و پرورش به عنوان راهبردی‌ترین‌ نهاد و سیاستگذار و مجری دستگاه تعلیم و تربیت کشور، دستگاهی عظیم است که تسهیلگر و وظیفه هدایت و اجرای فرآیند رشد و ارتقای همه‌جانبه نسل فردای این کهن‌بوم را بر عهده دارد تا بتواند با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های انسانی و مواهب آموزشی خود، آینده‌ای درخشان را برای فرزندان ایران اسلامی ترسیم نماید تا در افق‌های روشن آن دانایی و توانایی را به نظاره بنشینند.

در این راستا بایسته است همه دست‌اندرکاران فرهمند با ایمان و ایقان قلبی خود همپای مسئولان بلندهمت وزارت وزین آموزش و پرورش از همین امروز نسبت به دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های بزرگ فکری و انسانی توجه و عنایت بیشتر داشته باشند و این فرصت‌های فرا‌روی را برای فردای بهتر کشور تربیت فرمایند تا بتوانیم با تاسی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت خدمتگذار و انقلابی و کمک به برنامه‌های تحولی وزیر محترم آموزش و پرورش در این مسیر مقدس موفق باشیم.

از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم سال تحصیلی جدید را برای همه معلمان، دانش‌آموزان، اولیا و همکاران عزیز همراه با توفیق الهی در ایفای وظیفه و عهد قرار داده و ما را در اجرای مسئولیت خطیر خود یاری فرماید و این ایام مبارک را به همه دست‌اندرکاران نظام مقدس تعلیم و تربیت تبریک عرض می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار