معاون اجتماعی سابق مرزبانی خراسان شمالی:

جنگ به ما نشان داد فرهنگ ایثار و مقاومت الگو گرفته از قیام امام حسین(ع) است

راز و جرگلان (پانا) - عضو وابسته مرزبانی خراسان شمالی گفت دشمن برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را شروع کرد که رزمندگان با دشمن مقابله کرده و پیروز شدند. جنگ نشان داد فرهنگ ایثار و مقاومت الگو گرفته از قیام امام حسین(ع) است.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جنگ به  ما نشان داد فرهنگ ایثار و مقاومت الگو گرفته از قیام امام حسین(ع) است

علیرضا الهامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع مرزنشینان خراسان شمالی در شهر یکه صعود، از توابع شهرستان راز و جرگلان بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، صدام هر امکاناتی نیاز داشت، دشمنان ما به او کمک کردند و رزمندگان ما با تکیه بر مدیریت جهادی، کارهای غیر ممکن را ممکن کردند و با اتکا به خداوند متعال توطئه‌های آنها را خنثی کردند و تهدیدات را هم به فرصت تبدیل کردند؛ همانطور که حضرت امام رحمت الله فرمودند: «ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.»

الهامی در ادامه افزود: در طول انقلاب اسلامی مردم ما از خود مقاومت نشان دادند و پیروی از ولایت فقیه و روحیه انقلابی توطئه دشمن را خنثی کردند، پشت سر ولایت تا آخرین نفس ایستاده‌ اند.

معاون اجتماعی سابق مرزبانی خراسان شمالی، عوامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و اظهار کرد: رهبری امام خمینی پشتیبانی مردم، وحدت، سبک مدیریت جبهه بود.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار