کسب مقام دوم کشوری المپیاد دادرس توسط دانش‌آموزان دختر گلستانی

گلستان (پانا) - دانش آموزان دختر گلستانی با کسب مقام دوم تیمی در یازدهمین دوره المپیاد دادرس کشور افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش استان گلستان بدست آوردند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دوم کشوری المپیاد دادرس توسط دانش‌آموزان دختر گلستانی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش استان گلستان گفت: دانش آموزان دختر گلستانی با کسب مقام دوم تیمی در یازدهمین دوره المپیاد دادرس کشور افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش استان بدست آوردند.

وی در ادامه افزود: یازدهمین مرحله کشوری المپیاد دادرس به میزبانی استان فارس از ۱۷لغایت ۲۵ شهریور در مرکز آموزش عالی شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان برگزار و آماده ترین تیم ها در کشور اعلام شدند.

تیم دادرس مدرسه محدثه از شهرستان کلاله به عنوان نماینده استان گلستان در این مرحله از مسابقات حضور پیدا کرد و پس از گذراندن آزمون‌های کتبی و عملی موفق به کسب مقام دوم کشوری شد.

وی خاطرنشان کرد: دختران گلستانی با کسب مقام اول آیتم اصلی اطفای حریق، مقام دوم آیتم اصلی ارزیابی و cpr و مقام اول آیتم جانبی الوارچینی توانست بر سکوی دوم یازدهمین دوره مسابقات دادرس کشور بایستد.

گفتنی است پیش از این در مسابقات کشوری دادرس پسران، تیم گنبدکاووس به عنوان نماینده استان گلستان موفق به کسب مقام دوم آیتم اصلی پانسمان و بانداژ شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار