مدیر دبستان پروین اعتصامی آبادان:

توزیع عروسک‌های نرگس ویژه تقویت زبان‌آموزی کلاس اولی‌ها

آبادان (پانا) - مدیر دبستان پروین اعتصامی شهرستان آبادان با تاکید بر تقویت مهارت زبان‌آموزی در میان دانش‌آموزان کلاس اولی و مقطع ابتدایی از توزیع عروسک‌های شناسنامه‌دار نرگس در میان کلاس اولی‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع عروسک‌های نرگس ویژه تقویت زبان‌آموزی کلاس اولی‌ها

خیریه رشیدی، مدیر دبستان پروین اعتصامی شهرستان آبادان در گفت‌وگو با پانا در مورد تعداد دانش آموزان کلاس اولی و تمهیدات حضور آنان در جشن شکوفه ها گفت: «دانش آموزان کلاس اولی در مدرسه ما 80 نفر هستند که در دو کلاس آموزشی حضور دارند‌. تمهیداتی که ما ویژه جشن شکوفه ها و خاطراتی که در ذهن بچه ها بماند انجام دادیم از جمله توزیع عروسک هایی در میان دانش آموزان است که با پوشش اسلامی و شناسنامه دار هستند و نام این عروسک ها نرگس است که قرار است در منزل همراه دانش آموزان کلاس اولی باشد و هر کاری که در مدرسه اتفاق افتاد را در منزل بازگو کنند. این عروسک ها برای مهارت های زبان آموزی و جذب دانش آموزان کلاس اولی که محیط گرم و مفرحی داشته باشند بسیار مفید است. سعی کردیم از حداقل امکانات بهترین فضا را محیا کنیم که بچه ها شاد و خندان و با خاطره خوب باشند.»

وی به عنوان توصیه به خانواده های کلاس اولی گفت : «من قبل از اینکه مدیر باشم، معلم بودم و ۲۱ سال در کلاس اول ابتدایی معلمی کردم، توصیه ای که به خانواده ها خواهم داشت صبوری است. صبوری و همراهی کردن با معلم تا در روند آموزشی تداخل ایجاد نشود، همچنین با معلم مشارکت داشته باشند تا روند آموزشی به درستی پیگیری شود و ان شاءالله سالی همراه با موفقیت را سپری کنند.»

دانش آموز خبرنگار : ملیکا و محدثه ضربت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار