با هدف توجه به ساحت سیاسى و اجتماعى سند تحول و تقویت هویت ملى

آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل توسط فرهنگیان منطقه ٨ تهران انجام شد

تهران (پانا) - آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بستن عهد و پیمان با مقام معظم رهبری از برنامه‌های مهم ساحت سیاسی واجتماعی در راستای تقویت هویت ملی است که با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه ٨ در مجتمع فرهنگی جماران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل توسط فرهنگیان منطقه ٨ تهران انجام شد

در آستانه آغاز سال تحصیلی و با هدف تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)و با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین و عملیاتی ساحت سیاسی و اجتماعی، اردوی نیم روزه شامل بازدید و کارگاه جهاد تبیین ویژه معاونین و مربیان تربیتی با حضور طاهره صاحب الزمانی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش منطقه 8 وکارشناس مسئولان اردویی وپیشگیری از آسیب های اجتماعی در مجتمع فرهنگی جماران برگزار شد.

در ابتدای جلسه و جهت تبیین چگونگی شکل پذیری هویت ملی صاحب الزمانی گفت: آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی، به عمق دل‌های آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده است. تحقق پیش بینی های مقام معظم رهبری مبنی بر وقوع تحولات بزرگ و اساسی در عبور از یک پیچ تاریخی با بروز رویکردهای جدید در عرصه منطقه خاورمیانه و به ثمر نشستن سیاست های منطقه ای ایران، همه و همه سندی بر حقانیت اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است.

صاحب الزمانی افزود: اکنون به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب شاهد به بار نشستن ثمرات و دستاوردهای ارزشمند و افتخار آفرین در میهن عزیزمان هستیم. در این برهه خاص از زمان و علبرغم همه کارشکنی‌ها، محدودیت‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، دشواری‌های اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمنان نظام، ایران اسلامی، ما شاهد تحکیم جبهه محور مقاومت، گسترش قسط و عدل، استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، پیشرفت‌های ارزشمند علمی، دستاوردهای ارزشمند در حوزه‌های بهداشتی و پزشکی، سلول‌های بنیادین، انرژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، پیشرفت‌های نظامی و زیرساخت های کشور هستیم که بخش اعظمی از این دستاوردها، به همت جوانان با اخلاص کشورمان به دست آمده است.

وى در ادامه خاطرنشان کرد: معاونین ومربیان پرورشی با برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان در مجتمع فرهنگی جماران فضایی را فراهم کنند تا دانش آموزان ضمن شناخت سیره وسلوک آن امام همام با نگرش سیاسی ومکتب ایشان ،این بزرگ مرد تاریخ که نفس های روحانی اوجهانی را جان تازه بخشید آشنا کنند.

در انتهای این اردو بیانیه ای از طرف شرکت کنندگان قرائت شد که بخشى از آن به شرح زیر است: ما فرهنگیان آموزش وپرورش منطقه 8 ضمن بزرگداشت نام و یاد امام راحل (ره) و اعلام پایبندی به آرمان‌های آن بزرگمرد تاریخ معاصر و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، و ضمن اعلام آمادگی و تلاش برای تحقق هرچه بیشتر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، اهتمام ویژه در آشنا نمودن دانش آموزان با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

دانش آموز خبرنگار :محدثه آمره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار