امام جمعه موقت شهرستان ورامین:

اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند، توسط اقتدار و عزت این ملت به زباله‌دان تاریخ می‌روند

ورامین (پانا) - امام‌جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت رژیم صهیونیستی حرف‌هایی زده و نغمه‌های شومی سر داده، خودش می‌داند که این سر و صداها نشانه درماندگی و بدبختی این رژیم است و اگر دستی از پا خطا کند توسط اقتدار و عزت و شوکت این ملت به زباله‌دان تاریخ می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند، توسط اقتدار و عزت این ملت به زباله‌دان تاریخ می‌روند

حجت الاسلام حسین قدوسی، امام جمعه موقت شهرستان ورامین بر رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: با تقوا زندگی کنیم و با تقوا از دنیا رخت برداریم.

وی به شهادت امام هشتم شاره‌کرد و افزود: شهادت جانسوز امام هشتم شیعیان علی بن موسی رضاالمرتضی علیه السلام است و باید سخنانش را به گوش جان بشنویم و به آن‌ها عمل کنیم؛ امام رضا علیه السلام می فرمایند:" سکوت کنید زبان هر مقدار کلام گوید ممکن است دچار خطا شود و یک خطا زبان ممکن است انسان را از آسمان به زمین بیندازد.

قدوسی به استقبال مردم شهیدپرور ورامین از تشییع پیکر شهید گمنام تشکر کرد و ادامه داد: از حضور گرم و حماسی ملت بزرگ ورامین که در تشییع جنازه این شهید سفر کرده عزیز که قدمش را بر دیدگان همه ما گذاشت و به شهرستان ورامین آمد شرکت کردند تشکر می کنم، شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وقتی که آمد عطر شهادت را در فضای این شهرستان افشاند و تعهد ما را افزون کرد. از حضور چشمگیر، فعال و حماسه ساز مردم ایران تشکر می کنم که در مراسمات دو ماه محرم و صفر شرکت کردند و مراسمات اهل بیت را پرشورتر برگزار کردند.

خطیب نماز جمعه شهرستان ورامین، در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بیان کرد: راز موفقیت، ماندگاری و برکت در زندگی، ارتباط با اهل بیت است. هر چه این ارتباط بیشتر و نزدیک‌تر باشد، عزت دنیا و آخرت را می‌سازد.

قدوسی گفت: «اخیرا رژیم صهیونیستی حرف‌هایی زده و نغمه‌های شومی سر داده خودش می‌داند که این سر صداها نشان درماندگی و بدبختی این رژیم است و اگر دستی از پا خطا کند توسط اقتدار و عزت و شوکت این ملت به زباله دان تاریخ می‌رود و بداند اگر کوچک‌ترین حرکتی انجام شود پاسخ دندان شکنی از طرف این ملت داده می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین صحبتی هم با پدرها و مادرها داشت و بیان کرد: نصیحت کوچکی دارم به پدر و مادرها ، موجبات ازدواج فرزندان خود را فراهم کنید و سخت گیری نکنید تا این امر خیر و مقدس صورت گیرد. که لازمه فرزندآوری است. کشور ما دارد به سوی پیری جمعیت می رود. که در این باره پیامبر اسلام ص می فرماید: "من به زیادی امتم فردای قیامت می‌بالم."

قدوسی اظهار کرد: دشمن تا آخرین لحظه کار خود را انجام می‌دهد، اما ما باید بیدار باشیم، ما باید نقشه های آنها را بر هم بزنیم و خنثی کنیم، ما باید اجازه ندهیم که رسانه‌های ضد دین خوراک مسموم به ملت بدهند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان افزود: با ملت بزرگوار مراکش و لیبی که در زلزله و سیل هزاران نفر از هم وطنانشان را از دست دادند همدردی می کنیم و از خداوند می‌خواهیم که این مسائل را برایشان هموار کند.

خبرنگار دانش‌آموز : آرزو تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار