شهردار مشهد عنوان کرد؛

آمادگی شهرداری مشهد برای میزبانی از۸میلیون زائر

مشهد (پانا) - شهردار مشهد از موکب‌های مستقر شده در میدان شهدا دیدن کرد و از میزان آمادگی شهرداری جهت میزبانی از۸میلیون زائر احتمالی مشهد مقدس گفت و این شهر را دیاری برای عشق و ارادت به اهل بیت (ع) توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی شهرداری مشهد برای میزبانی  از۸میلیون زائر

محمدرضا قلندریان، شهردار مشهد در حاشیه مراسم آغاز عملیات خدمت رسانی به زائرین حضرت رضا (ع) در دهه پایانی صفر به پانا گفت: «ایام خاصی برای ما ایرانی‌ها و به ویژه مشهدی‌ها فرا رسیده است. این ایام در واقع فرصتی ویژه برای عشق و ارادت به اهل بیت، به خصوص امام رضا (ع) محسوب می‌شود. با برنامه‌ریزی‌هایی که در شهرداری مشهد انجام شده است، ما آماده شده‌ایم تا به خوبی از زائران گرامی امام رضا (ع) پذیرایی کنیم.»

وی ادامه داد: «زائران از سراسر کشور به مشهد آمده‌اند و در قالب موکب‌هایی در این شهر مستقر شده‌اند. تعداد این موکب‌ها به حدود ۳۰۰ موکب می‌رسد و همگی آماده و تجهیز شده‌اند تا زائران در طول مسیر به حرم مطهر امام رضا (ع) از آنها استفاده کنند. به علاوه، در سه روز آخر ماه صفر، ۲۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی ویژه تاسیس خواهد شد که در واقع این آمار منهای آمار عظیم خیمه های مردمی است.»

قلندریان در ادامه بیان کرد: «شهر مشهد تمام امکانات خود را در خدمت زائران قرار داده است و همه ما تلاش کرده‌ایم تا هر امکانی که در اختیار شهرداری است، در خدمت زائران باشد. هدف ما این است که بتوانیم یک دهه آبرومند، برای زائران و مجاوران شهر مشهد رقم بزنیم و خدماتی عالی در سطح شهر فراهم آوریم.»

شهردار شهر مشهد اظهار کرد: «امیدواریم که خداوند، ائمه و زائران از خدمات ما راضی باشند و ما بتوانیم تا اول مهر، با انرژی و اشتیاق در خدمت آنها باشیم.»

قلندریان در پایان گفت: به امید آنکه این ایام باشکوه برگزار شده و زائران بتوانند از حضور در مشهد و زیارت امام رضا (ع) لذت ببرند. ما نیز در شهرداری مشهد، به عنوان خادمان امام رضا (ع) پایبند و خدمتگذار خواهیم بود.»

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار