دروازه‌بان ۱۸ساله اهل دهدشت تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران

هندبال در استقامت، درگیری بیش از حد، هیجان و شوق، استرس و انگیزه خلاصه می‌شود

اصفهان (پانا) - دروازه‌بان ۱۸ساله اهل دهدشت تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران گفت هندبال در استقامت، درگیری بیش از حد، هیجان و شوق، استرس و انگیزه خلاصه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هندبال در استقامت، درگیری بیش از حد، هیجان و شوق، استرس و انگیزه خلاصه می‌شود

ماهان دولت‌خواه، دروازه‌بان ۱۸ساله اهل دهدشت تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از کلاس پنجم_ ششم در مدرسه با هندبال آشنا شدم و در شهر خودمان شروع به فعالیت کردم.

‍ وی ادامه داد: هدفم از بازیکن بودن، بهترین خودم بودن در دروازه است، چه در رده‌های باشگاهی و چه رده‌های ملی.

‍ دولت‌خواه گفت: تلاش بیش از حد و تلاش بیشتر از بقیه رمز موفقیت من بوده است.

‍ دروازه‌بان تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران یادآور شد: دعوت به تیم ملی چون بالاترین حد ورزشی ممکن است یک حس غروری را القا می‌کند و این حسی بود که من پس از شنیدن خبر دعوت به تیم‌ملی داشتم.

‍ وی اشاره کرد: خاطره خوب در هندبال به برد عربستان در مسابقات آسیا و صعودمان به فینال آسیا می‌توانم اشاره کنم. سالی که من به دلایلی دور از هندبال بودم به عنوان خاطره بد من ثبت شد.

دولت‌خواه تاکید کرد: یک دل و یک هدف بودن همه تیم، بحث گروه گروه بودن بین اعضای تیم‌ملی نبود و این نقطه قوت تیم بود.

‍ دروازه‌بان تیم‌ملی زیر ۱۹سال ایران اذعان کرد: از نظر من هندبال در استقامت، درگیری بیش از حد، هیجان و شوق، استرس و انگیزه خلاصه می‌شود.

‍ وی عنوان کرد: دوست دارم یک شماره خاص داشته باشم که کسی آن را نپوشیده باشد و همه آن را به نام من بشناسند، به همین دلیل عدد ۳۱را انتخاب کردم.

‍ دولت‌خواه خاطرنشان کرد: هر شهری از امکانات خوبی برخوردار باشد تا بازیکنان فکر رفتن به تیم های اروپایی را نداشته باشند؛ امکاناتی مثل وسایل و باشگاه تمرین و بحث مالی لیگ هندبال.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار