تقوی در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی:

صنعت هسته‌ای ایران با قدرت رو به پیشرفت است

دانش صنعت هسته‌ای ایران کاملا بومی است

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دانش صنعت هسته‌ای ایران کاملا بومی و متکی به جوانان نخبه است، گفت صنعت هسته ای ایران با قدرت رو به پیشرفت است.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
صنعت هسته‌ای ایران با قدرت رو به پیشرفت است

به گزارش خانه ملت، سیدرضا تقوی در واکنش به تهدیدات رژیم اشغالگر قدس نسبت به صنعت هسته‌ای کشورمان، گفت: سالهاست که دنیای استکبار صحبت از روی میز بودن حمله نظامی علیه ایران می کند اما اخیرا خودشان هم دریافتند که عملیاتی کردن چنین موضوعی اساسا امکان پذیر نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست ها خودشان دارای کلاهک هسته ای هستند و از هیچ قانونی تبعیت نمی کنند، اظهار کرد: مقامات این رژیم کودک کُش باید به افکار عمومی دنیا پاسخ دهند چطور فعالیت صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی را تهدید به حمله و حتی تحریم می کنند؟.

وی ادامه داد: دانش صنعت هسته ای ایران کاملا بومی بودن و متکی به جوانان نخبه است لذا اگر صهیونیست ها تصور می کنند با نابودی چند ساختمان این چرخه از بین می رود، سخت در اشتباه هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دنیای استکبار از مولفه حقوق بشر سوءاستفاده می کند و استاندارد دوگانه دارد، افزود: جمهوری اسلامی برای رفع نیازهای مردم به رادیو داروها، محصولات مکمل برای تولیدات کشاورزی، آفت زدایی و غیره از صنعت هسته ای بهره می برد که کاملا صلح آمیز است و هیچگاه نمی تواند بهانه اتهام زنی باشد. این مهم در حالیست که تحریم های متعددی در حوزه دارویی علیه ملت ایران صورت گرفته و غربی ها برای ارائه چنین داروهایی اقدامی نمی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صنعت هسته ای ایران با قدرت رو به پیشرفت است، اظهار کرد: چشم‌انداز راهبردی ۲۰ ساله در این عرصه در حال عملیاتی شدن است و در آینده شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود که منافع ملی ایران را تامین می کند؛ بدون شک دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات مورد نیاز مردم از این صنعت دارای اهمیت دوچندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار